نسخه چاپی

آخرین خبر از افزایش قیمت لبنیات و نان

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران گفت: با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها دولت فعلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت آرد و نان ندارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، نعمت‌الله ترکی درباره عدم افزایش قیمت کالاهای اساسی با توجه به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تا پایان خرداد تأکید کرد و گفت: دولت همچنان برنامه‌ای برای افزایش رسمی قیمت‌ها ندارد.

وی درباره افزایش قیمت محصولات لبنی اظهار داشت: تاکنون هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت شیر و لبنیات در ستاد تنظیم کشور اتخاذ نشده و هر گونه افزایش قیمت این محصولات همچنان غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران ادامه داد: دولت با بررسی پیشنهادهای قیمت تمام شده این محصولات نرخ نهایی شیر خام را تعیین و نسبت به تغییر قیمت یا پرداخت یارانه شیر اقدام می‌کند.

ترکی درباره تغییر قیمت آرد و نان اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار در زمینه گندم، آرد و نان نیز پرداخت یارانه دولت با خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۰۵۰ تومان، توزیع آرد ۴۶۵ تومانی و یارانه نقدی را تصویب کرده است و هیچ برنامه‌ایی برای تغییر نرخ نان در دولت مطرح نیست.

وی یادآور شد: در مورد تأثیر افزایش نرخ حامل‌های انرژی بر تولید نان نیز مقرر شده تا اتحادیه‌ها آنالیز کارشناسی تمام شد تولید را ارائه کنند تا بررسی شود.

۱۳۹۳/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...