نسخه چاپی

تجاوز سریالی به زنان توسط سرهنگ آمریكایی

یك سرهنگ ارتش آمریكا به چندین مورد تجاوز جنسی به زنان سرباز از سال ۲۰۱۱ میلادی در افغانستان و سایر پایگاه‌های نظامی آمریكا متهم شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یک سرهنگ ارتش آمریکا به چندین مورد تجاوز جنسی به زنان سرباز از سال ۲۰۱۱ میلادی در افغانستان و سایر پایگاه‌های نظامی آمریکا متهم شده است.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، مقام های نظامی آمریکا اعلام کردند، آنجل ام سانچز سرهنگ آمریکایی روز گذشته به اتهام تجاوز جنسی به چندین سرباز زن ارتش آمریکا در دادگاهی در ایالت میسوری محاکمه شده است.

بر اساس این گزارش، سانچز از ماه اوت تاکنون سربازان جدید را در تیپ چهاردهم پلیس نظامی آمریکا در ایالت میسوری آموزش می داده است. پنتاگون طی ماه جاری اعلام کرد، سال گذشته هزاران گزارش مربوط به تجاوز جنسی در ارتش آمریکا دریافت کرده است و مشکل تجاوز جنسی در ارتش این کشور بسیار فراتر از انتظارات فرماندهان نظامی بوده است.

سانچز با سوء استفاده از مقام خود برخی قربانیان تجاوز جنسی را تهدید کرده است که در صورت گزارش دادن این مساله از ارتش اخراج خواهند شد. سانچز در عملیات های نظامی آمریکا در عراق و افغانستان نقش داشته و نشان برنز دریافت کرده است.

بر اساس اسناد منتشر شده از سوی پنتاگون میزان گزارش‌های تجاوز جنسی در ارتش آمریکا طی سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.

۱۳۹۳/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...