نسخه چاپی

فرمول جدید برای قیمت‌گذاری خودرو

عضو شورای رقابت گفت: پس از مذاكره با وزیر صنعت و اعلام نظر وزیر در مورد تعیین قیمت خودرو، قرار شد فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو از سوی شورای رقابت نهایی و اعلام شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی مددی عضو شورای رقابت در تبریز اظهار کرد: قیمت‌های خود‌ساخته خودرو و آشفته‌بازاری که برای این حوزه به وجود آمده ‌دست‌پرورده خود خودروسازان و از طرف انحصارگران این بخش است.

وی با اشاره به اظهار‌نظرهای چند روز گذشته در ‌ارتباط‌ با قیمت خودرو گفت: افزایش ۳ یا ۴ درصدی قیمت خودرو بر قیمت واقعی اعمال می‌شود نه قیمت حبابی کنونی بازار. مددی اضافه کرد: قیمت خودرو براساس فرمول قبلی تعیین می‌شود و صرفا تورمی بخشی به فرمول قبلی اضافه می‌شود و تغییر در فرمول قیمت‌گذاری اتفاق نخواهد افتاد.

نماینده مردم میانه در مجلس پیش‌بینی کرد تورم بخشی نیز به میزان ۲ صدم خواهد بود. مددی تاکید کرد: نظر شورای رقابت افزایش ۳ یا ۴ درصدی قیمت خودرو آن هم صرفا بر قیمت واقعی خواهد بود و به هیچ عنوان قیمت‌گذاری خودرو مسکوت نخواهد ماند.

وی که قبلا از اعلام قیمت خودرو توسط شورای رقابت در روز چهارشنبه این هفته خبر داده بود، گفت: به دلیل اختلاف نظرهایی که درباره دیدگاه دولت مبنی بر مسکوت ماندن قیمت خودرو و یا عدم افزایش قیمت خودرو وجود داشت اعلام رسمی قیمت خودرو توسط شورای رقابت به هفته آینده موکول شد.

رئیس شورای رقابت دیروز با بیان اینکه جلسه امروز این شورا برگزار نمی‌شود، گفت: پس از مذاکره با وزیر صنعت و اعلام نظر وزیر در مورد تعیین قیمت خودرو، قرار شد فرمول جدید قیمت‌گذاری خودرو از سوی شورای رقابت نهایی و اعلام شود.

۱۳۹۳/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...