نسخه چاپی

افزایش ۱۱ درصدی ترافیك راه‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته كل تردد ثبت‌شده براساس اطلاعات دریافتی از ۱۰۱۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل از آن ۱۰.۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیك راه‌ها ۱۹ درصد بوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های هوشمند ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور و تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، ‌در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

در ۲۴ ساعت گذشته کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۰۱۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل از آن ۹/۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۶ الی ۷ صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته
آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران -کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین و آزادراه ساوه-تهران‌ ابتدای آزادراه، در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته‌اند.

محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی به دلیل رویدادهای غیرمترقبه
محور شهداد - نهبندان واقع در استان‌های کرمان و خراسان جنوبی، به ‌دلیل وقوع سیلاب از کیلومتر ۶۰ تا ۷۳ تا اطلاع ثانوی، به‌ طور کامل، مسدود است.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای
محور ازنا ـ شازند، واقع در استان لرستان، در مورخ دوشنبه ۱۱ خرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ریزش برداری در حدفاصل کیلومتر ۶۰۰/۸ تا ۹۰۰/۸ ، مسدود و به ‌دلیل زمان کوتاه عملیات، فاقد مسیر جایگزین است.

محور آزادشهر ـ خوش ییلاق‌، واقع در استان گلستان،کیلومتر ۲۰، تا تاریخ ۲۴/۰۴/۹۳، از ساعت ۸ الی ۱۷ به دلیل عملیات واریانت تکمیلی، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه رشت ـ قزوین‌ واقع در استان گیلان‌ کیلومتر ۲۰، از تاریخ ۰۷/۰۲ لغایت ۱۰/۰۳/۹۳، شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ساعت ۸ الی ۱۸ به دلیل ادامه اجرای عملیات مرمت درز انبساط پل توتکابن‌، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور آزادراه تبریز – زنجان قطعه ۲ ب، واقع در استان آذربایجان شرقی، از تاریخ ۱۱ خرداد لغایت ۱۱ خرداد به لیل اجرای عملیات کرگیری در تونل شیبلی، یک خط مسیر رفت تونل مسدود و جاده ترانزیت تبریز – زنجان به عنوان جاده جایگزین معرفی می‌شود.

محور ایلام ـ صالح آباد، واقع در استان ایلام‌ در مورخ یکشنبه ۱۱ خرداد، از ساعت ۱۳ الی ۱۶،‌ به‌ دلیل اجرای عملیات انفجار و تخلیه مصالح حاصل از انفجار در حدفاصل کیلومتر ۱ تا ۲ ‌کل محور مسدود و جاده قدیم ایلام – صالح آباد به عنوان مسیر جایگزین معرفی می‌شود.

محور ازنا ـ شازند، واقع در استان لرستان، در مورخ دوشنبه ۱۲ خرداد، از ساعت ۹ الی ۱۳ ، به‌ دلیل اجرای عملیات راهسازی و ریزش برداری در حدفاصل کیلومتر ۶۰۰/۸ تا ۹۰۰/۸ ، کل محور مسدود و به‌دلیل زمان کوتاه عملیات، فاقد مسیر جایگزین است.

محور سرخس ـ مشهد واقع در استان خراسان رضوی، از تاریخ ۲۷ اردیبهشت لغایت ۱۰ تیر، از ساعت ۳۰/۷ الی ۱۸ ‌همچنین از تاریخ یکم تیر لغایت یکم شهریور، از ساعت ۳۰/۷ الی ۱۸ به دلیل عملیات مایه آسفالت، سیل‌کت و درزگیری، به‌ترتیب در حدفاصل کیلومتر ۷۰۰/۳۶ الی ۳۰۰/۴۳ و حدفاصل کیلومتر ۴۵۰/۴۷ الی ۲۰۰/۶۹ ‌کل محور مسدود و تردد از باند برگشت (محور مشهد – سرخس) انجام می‌شود.

محور کندوان، مقطع استان مازندران، از مورخ ۲۸ اردیبهشت لغایت ۱۲ خرداد، روزهای یکشنبه‌، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به غیر از تعطیلات رسمی‌ از ساعت ۸ الی ۱۵ به دلیل ترانشه برداری و اصلاح قوس در حدفاصل کیلومتر ۶ و۷ در منطقه مجلار، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۱۳۹۳/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...