نسخه چاپی

زمان معرفی رئیس دانشگاه تهران

پس از كش و قوس های فراوان برای تعیین ریاست مهمترین دانشگاه كشور در آخرین اخبار به دست آمده یكی از گزینه‌های پیشنهادی به وزیر علوم برای ریاست دانشگاه تهران گفت: رئیس دانشگاه تهران سه شنبه این هفته معرفی می شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمود کمره ای در خصوص زمان انتخاب رئیس دانشگاه گفت: به نظر می رسد رئیس دانشگاه تهران روز سه شنبه هفته جاری توسط وزیر علوم تحقیقات و فناوری معرفی می شود.

وی ادامه داد: وزیر علوم ظاهرا اعلام کرده بود که هفته آینده در این خصوص تصمیم گرفته می شود.

یکی از گزینه های ریاست دانشگاه تهران درخصوص اینکه شانس خود را برای ریاست دانشگاه تهران تا چه اندازه می بیند، گفت: مساله به شانس بستگی ندارد موضوع انتخاب وزیر علوم و تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

دکتر رضا فرجی دانا در حاشیه مراسم دانش آموختگان غیر ایرانی که در دانشگاه تهران برگزار شده بود درخصوص زمان معرفی رئیس دانشگاه تهران گفت: شورای منتخبین دانشگاه پس از نظرسنجی چند نفر را به ما معرفی کردند و ما این گزینه‌ها را در نظر گرفته‌ایم تا به شورای انقلاب فرهنگی معرفی کنیم.

وی افزود: ما قصد داشتیم این موضوع را فردا در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کنیم که این جلسه به دلیل سفر رئیس جمهور لغو شد.

فرجی دانا با اشاره به عدم برگزاری جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو هفته آینده تصریح کرد: انشاءالله رئیس دانشگاه تهران دو هفته بعد پس از معرفی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می‌شود.

وزیر علوم گفت: دوستان خبرنگار دو هفته صبر کنند و فرصت دارند خبر بسازند و پیش‌بینی کنند. ما در سکوت هستیم و شما می‌توانید در این فرصت خبرسازی کنید.

۱۳۹۳/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...