نسخه چاپی

مسی:‌ به مارادونا حسادت می كنم

مهاجم تیم ملی آرژانتین می گوید به دیگو مارادونا حسادت می‌كند چرا كه توانسته قهرمانی در جام جهانی را تجربه كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین روز گذشته همراه سایر بازیکنان این تیم به تمرین پرداخت تا خودشان را برای حضور در جام جهانی 2014 آماده کنند.

لیونل مسی پس از پایان مرحله نخست تمرینات آمادگی آرژانتین درباره آخرین شرایط خود گفت: مهم‌ترین موضوع این است که بتوانم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. چیزی که در چند مدت اخیر نتوانستم آن را تجربه کنم. توجه به مسائل بیرونی ندارم و می خواهم تمرکزم را روی موفقیت تیمم بگذارم.

لیونل مسی درسال های گذشته به افتخارات فردی و تیمی زیادی دست یافته است اما کلکسیون افتخارات او یک جام مهم را کم دارد که آن جام جهانی است . چیزی که مسی دوست دارد در سال 2014 به آن دست یابد.

لیونل مسی درباره مقایسه خود با دیگو مارادونا که قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است گفت:‌ به مارادونا حسادت می کنم. این یک حسادت سازنده است و باعث می‌شود انگیزه من برای موفقیت با آرژانتین بیشتر شود. می‌خواهم با قهرمانی در جام جهانی به رکورد او برسم. نسبت به جام‌های جهانی 2006 و 2010 بسیار باتجربه‌تر شده‌ام. از آن زمان تا کنون اتفاقات زیادی برای من رقم خورده است و باخت ها و پیروزی‌های زیادی را تجربه کردم که باعث شده است به عنوان بازیکن حرفه‌ای پیشرفت زیادی کنم.

مهاجم آرژانتینی که فصل خوبی را با بارسلونا سپری نکرده است در ادامه گفت: تمام تمرکز من روی فوتبال است و می خواهم در جام جهانی بهترین عملکردم را نشان دهم. همیشه منتقد شماره یک بازی خودم هستم و سعی می کنم ایرادهای خودم را برطرف کنم و روز به روز پیشرفت کنم. از وقتی بچه بودم از فوتبال بازی کردن لذت بردم و می‌خواهم تا زمانی که فوتبال بازی می کنم اینطور باشم.

مسی در پایان درباره اینکه غیر از او چه کسانی شانس کسب عنوان بهترین بازیکن جام را دارد گفت: بازیکنان خوب زیادی در جام جهانی هستند. آرین روبن، اینیستا، ژاوی، کریستیانو رونالدو و ریبری و خیلی های دیگر می توانند به این افتخار برسند.

ستاره آرژانتینی در پایان گفت: هدفم قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین است. می‌خواهم به این افتخار در جام جهانی برسم چرا که می‌دانم رسیدن به قهرمانی در جام جهانی چه اهمیتی دارد.

۱۳۹۳/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...