نسخه چاپی

اظهارنظر عجیب نكونام درباره رنگ بازوبندش

عکس خبري -اظهارنظر عجيب نکونام درباره رنگ بازوبندش

كاپیتان تیم ملی در خصوص رنگ بازوبند تیم ملی در پاسخ به هوادارانش پاسخ عجیبی داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، کاروان تیم ملی ایران بعد از پایان دومین اردوی خارجی خود که به منظور آماده سازی جام جهانی 2014 برزیل در کشور اتریش برگزار شد، ساعت ٣ صبح امروز از طریق پرواز وین - تهران به کشورمان بازگشت.



در کاروان کشورمان تنها هاشم بیگ‌زاده حضور نداشت. این بازیکن با هماهنگی کادرفنی دو شب پیش از اردوی تیم ملی در اتریش مستقیماً راهی برزیل شد تا به مداوای پای مصدوم خود اقدام کند.



تیم ملی ایران بعد از برگزاری جشن بدرقه که دوشنبه شب در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می‌شود، بامداد سه‌شنبه به منظور حضور در چهارمین جام جهانی تاریخ فوتبال ایران راهی کشور برزیل خواهد شد.



* اعضای تیم ملی فوتبال در بازگشت از اردوی اتریش به دلیل گم شدن چمدان‌های خود مدت زمان زیادی را در فرودگاه سرگردان شدند. در حالی که پرواز تیم ملی فوتبال در ساعت 3:20 صبح در فرودگاه فرود آمد، نفرات تیم و برخی اعضای کادرفنی تا یک ساعت بعد برای تحویل گرفتن وسایل خود در فرودگاه معطل ماندند. این اتفاق ناخرسندی بازیکنان و تعجب برخی نفرات چون داوری و بیت آشور را در مواجهه با این بی نظمی به دنبال داشت.



* برخی از ملی‌پوشان مانند سردار آزمون مورد استقبال چندتن از اعضای خانواده خود قرار گرفتند و برخی دیگر مانند دنیال داوری به تنهایی فرودگاه را ترک کردند.



* برای ایاب و ذهاب ملی‌پوشان از سوی فدراسیون وسیله نقلیه‌ای تدارک دیده نشده بود و بازیکنان در گروه‌های دو سه نفره و با کرایه کردن تاکسی، فرودگاه را ترک کردند.



* خسرو حیدری با شوخی در چند نوبت مهرداد بیت‌آشور را با لفظ بیت‌الله مورد خطاب قرار داد.



* بازار شوخی و خنده نیز در بین بازیکنان داغ بود و برخی از آنها هنگام مصاحبه هم‌تیمی‌های خود با آنها شوخی می‌کردند که از جمله آنها می‌توان به شوخی‌های علیرضا حقیقی و سردار آزمون در زمان مصاحبه‌های قوچان‌نژاد و سوشا مکانی اشاره کرد.



* بازیکنان تیم ملی در گروه‌های چند نفره برای گرفتن چمدان‌های خود وارد فرودگاه شدند که از جمله این گروه‌ها می‌توان به گروه خسرو حیدری، تیموریان و دژاگه اشاره کرد. جالب اینکه زمانی که دژاگه و آندو قصد ترک فرودگاه را داشتند؛ دژاگه پیشنهاد کرد تا به سمت نکونام رفته و از وی خداحافظی کنند که آندو رأی این بازیکن را زد و او را از این کار منصرف کرد!



* تجمع برای گرفتن عکس و امضا بیرون از گیت فرودگاه از بازیکنان تیم ملی توسط هواداران تیم ملی، قابل توجه بود.



* سردار آزمون از مصاحبه با خبرنگاران امتناع کرد و به آنها گفت ممنوع المصاحبه است. مهرداد پولادی نیز با خبرنگاران صحبت نکرد.



* کارلوس کی‌روش بسیار شاداب و سرحال بود و پس از اینکه سرفرصت با خبرنگاران به گفتگو پرداخت به درخواست هوادارانش برای گرفتن عکس یادگاری نیز پاسخ مثبت داد.



* یکی از هواداران تیم ملی در خصوص رنگ آبی بازوبند جواد نکونام از وی سؤالاتی را مطرح کرد و به کاپیتان تیم ملی گفت: خوب رنگی را به بازویت بستی که وی در پاسخ گفت: «حالا مانده است. صبر کنید تا

ادامه‌اش را ببینید!»



* همچنین یکی دیگر از هواداران تیم ملی از مسعود شجاعی در خصوص نوع دریبل‌هایش سؤال کرد که این بازیکن نیز در پاسخ گفت: «دعا کنید این دریبل‌هایم در جام جهانی بگیرد.»

۱۳۹۳/۳/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...