نسخه چاپی

حزب ابن‌الوقت‌ها یا سركارگزاران

مشاور سابق كروبی، حزب كارگزاران را با توجه به مواضع زیگزاگ آن، حزب ابن‌الوقت‌ها خواند.داریوش سجادی همكار سابق نشریات اصلاح‌طلب برای اثبات ادعای خود به اظهار نظر 3 تن از اعضای شورای مركزی كارگزاران استناد كرده است:

مشاور سابق کروبی، حزب کارگزاران را با توجه به مواضع زیگزاگ آن، حزب ابن‌الوقت‌ها خواند.داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب برای اثبات ادعای خود به اظهار نظر 3 تن از اعضای شورای مرکزی کارگزاران استناد کرده است:

1- محمد هاشمی در پاسخ به روزنامه آرمان مبنی بر آنکه: «می‌گویند کارگزاران مشی لیبرالیسم را برای خود برگزیده است» گفت: من چون دبیر کمیته سیاسی حزب کارگزاران هستم، اتهام لیبرالیسم سیاسی را رد می‌کنم. اندیشه سیاسی حزب کارگزاران به تفکری معتدل و متمایل به محافظه‌کاری است. متدین است و در چارچوب ارزش‌های اسلامی حرکت می‌کند. روزنامه آرمان- یکشنبه 4 خرداد 93

2- حسین مرعشی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم: «ما در حزب کارگزاران بدون اعتقاد به لیبرالیسم فلسفی به لیبرالیسم سیاسی معتقدیم.» خبرگزاری تسنیم- چهارشنبه 17 اردیبهشت 93- «http://bit.ly/1w5u8db»

3- محمد قوچانی (نوپیوسته به حزب کارگزاران): ما در حزب کارگزاران لیبرالیسم سیاسی را به عنوان یک برنامه پذیرفته‌ایم. هفته‌نامه مثلث- مناظره با محبیان- پنجشنبه 11 اردیبهشت 93

سجادی می‌افزاید: دکتر عبدالعلی قوام تعریف می‌کرد یکی از مناطق شهرداری تهران پروژه‌ای را برای تحقیق به من محول کرده بود و در نخستین جلسه وقتی در تشریح طرح خودم نزد شهردار از واژه «آلترناتیو» استفاده کردم و گفتم برای این طرح باید آلترناتیوهای مزاحم را از بین برد. ظاهرا شهردار که تاکنون با این کلمه آشنا نبود و از آن خوشش هم آمده بود با تصور اینکه معنای آلترناتیو چیزی شبیه «مرض» است در پاسخ ضمن سر تکان دادن و با ژستی فیلسوفانه گفت «درسته- من نمی‌دانم مردم چه آلترناتیوی دارند که مدام با طرح‌های ما مخالفت می‌کنند»!!!
مشاور سابق کروبی نوشت: ظاهرا «لیبرالیسم» هم از جمله مفاهیمی است که در حزب کارگزاران تقدیری مشابه آلترناتیو نزد شهردار مزبور را پیدا کرده و کارگزاران را سر کار گذاشته یا آنکه کارگزاران خودشان را سر کار گذاشته‌اند!

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...