نسخه چاپی

دختری كه صورتش مورد اصابت 30 ضربه چاقو قرار گرفت +عكس

عکس خبري -دختري که صورتش مورد اصابت 30 ضربه چاقو قرار گرفت +عکس

این دختر جوان پس از پایان دادن رابطه اش با نامزد سابقش در یك درگیری خیابانی توسط نامزدش مورد اصابت بیش از 30 ضربه چاقو به صورتش قرار داد.

ملیسا دوم 22 ساله چندی پیش بخاطر جراحت وارد شده از چاقو به صورتش به بیمارستان انتقال یافت که مشخص شد در پی نزاع با نامزد سابقش دچار این حادثه شده است خونریزی وی به حدی شدید بود که در بیمارستان به او 12 واحد خون تزریق شد.
او از ابتدای آشنایی با این مرد دچار مشکل بود و همیشه درگیری داشتند این درگیری ها به قدری زیاد شد که او تصمیم گرفت نامزدی اش را با این مرد خاتمه دهد و به همین دلیل مدت زیادی با او تماس نگرفت تا اینکه روز حادثه بعد از تماس تلفنی نامزدش برای تصمیم گیری نهایی در مورد رابطه شان به پارک محل زندگی اش رفت که آن اتفاق شوم رقم خورد.
وی در این رابطه میگوید : او از من خواست که به دیدنش بروم که من نپذیرفتم اما گفت در پارک نزدیک آپارتمان من است و میخواهد تصمیم نهایی در مورد رابطه مان را بگیریم منهم برای همین به دیدنش رفتم که بلافاصله با دیدن من با چاقو به جان من افتاد و اولین ضربه را به گردنم زد که بعد از آن دیگر چیزی به یاد ندارم.
او جراحی های متعددی انجام داده است و اکنون حال وی بسیار خوب است و تنها چند آثار زخم کوچک روی صورتش باقی مانده است . نامزد وی دستگیر شده و در زندان به سر میبرد.
ملیسا تصمیم دارد به مناسبت بهبودی اش یک سفر دور اروپا را تجربه کند.

۱۳۹۱/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...