نسخه چاپی

دولت شیره اصلاح‌طلبان را سر خود نمالد

یك سایت اصلاح‌طلب از دولتمردان خواست خود را با الفاظی نظیر كاسبان تحریم گول نزنند و به نحوی از مردم غافل نمانند كه سرنوشت بی‌اعتنایی مردم به دولت اصلاحات نسبت به آنها نیز تكرار شود.

به گزارش نما به نقل از کیهان، عصر ایران درباره تخطئه منتقدان نگران می‌نویسد: نباید همه را به یک چوب راند و مردم عادی حامی این جریان را نیز ذی‌نفعانی دانست که چون مواجب‌شان قطع شده، علیه دولت شده‌اند!

عصر ایران افزود: نتیجه این عدم تفکیک، اشتباه محاسباتی در قدرت‌سنجی رقیب و نهایتا غرور بی‌جاست. اگر این گونه پنداشته شود که همه مخالفان دولت، گروهی دلواپس منافع شخصی‌شان هستند که از کاسبی تحریم بازمانده‌اند، دیر نخواهد بود روزی که شکست انتخاباتی، دامنگیر جریان اعتدال شود و کشور بار دیگر به دست تندروها بیفتد! تجربه ۲ خرداد را مرور کنید که بعد از آن رای تاریخی خاتمی- که از آرای روحانی هم بیشتر بود- برندگان سیاسی و رسانه‌ای انتخابات با چه دیده تحقیرآمیزی بازندگان را می‌نگریستند و هر که ساز مخالف می‌زد را با این جمله معروف می‌نواختند که «مگر پیام دوم خرداد را نگرفته‌ای؟!»

این سایت می‌نویسد محترم شمردن بدنه مخالفان دولت و نادیده نگرفتن آنها، راهبردی است که دولت و حامیانش باید عمیقا بدان پایبند باشند و الا همه مخالفان را به یک چشم دیدن و تحقیرشان کردن، همان بلایی را سر دولت اعتدال خواهد آورد که بر سر دولت اصلاحات آورد. عبرت نگرفتن از تاریخ، آن هم تاریخی که در کتاب‌ها نخوانده‌ایم، بلکه خود به وجودش آورده‌ایم، نه نشان از «تدبیر» خواهد داشت و نه «امید»ی در دل آن جوانه خواهد زد.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...