نسخه چاپی

چرا 25 بهمن خراب كردیم؟! ... تقصیر شیر درازگوش بود

عکس خبري -چرا 25 بهمن خراب كرديم؟! ... تقصير شير درازگوش بود

محافل ضدانقلابی كه افتضاح سناریوی «درازگوش تروا» را به گردن مهاجرانی انداخته بودند، سرافكندگی 25 بهمن امسال را نیز متوجه وی و نوری زاده كردند!

به گزارش نمانیوز کیهان نوشت:تبليغات انبوه گروه ها و رسانه هاي اپوزيسيون براي ايجاد ناآرامي در روز 25 بهمن با شكست و ناكامي مطلق اين محافل مواجه شد. محافل مذكور بلافاصله شوراي هماهنگي سبز را متهم به بي عرضگي كردند تا نقش آفريني خود را پنهان سازند. در همين حال ظاهرا غير از شوراي اميرارجمند- مزروعي متهمان تازه اي هم براي افتضاح جديد پيدا شده است. اين متهمان جديد مهاجراني و نوري زاده هستند. مهاجراني به اعتبار اينكه پس از بركناري از وزارت گفته بود «شير درازگوش خورده، همواره در مظان اتهام قرار داشته اما حمايت وي از سناريوي جبهه اپوزيسيون براي نفوذ در صفوف راهپيمايان 22 بهمن 88 (اسب تروا) باعث شد تا پس از شكست در آن روزها همه تقصيرها گردن وي بيفتد. حالا هم محافلي نظير شبكه بالاترين ادعا مي كنند مهاجراني و نوري زاده باعث شدند تا كسي از فراخوان 25 بهمن امسال استقبال نكند.
بالاترين در اين باره نوشت: يك سال از حصر موسوي و كروبي گذشت. روز 25 بهمن قرار گذاشته بوديم قيامت كنيم. اما چه شد؟ چه شد ادعا و عهدي كه گفته بوديم؟ يك سال از وقتي كه گفتيم «موسوي دستگير بشه، كروبي دستگير بشه، ايران قيامت مي شه» گذشت، اما چه شد كه از اين قيامت خبري نشد؟ خود من به همراه 16 نفر از هم كلاسي ها و دوستانم براي 25 بهمن برنامه داشتيم، اما چه شد كه روز موعود فقط 4 نفر بوديم! چه شد كه 25 بهمن ما اينقدر اندك بوديم و از قيامت هم خبري نشد؟! و در يك كلام چه شد كه اين طور خراب كرديم؟!
نويسنده بالاترين مي افزايد: امروز مرتب با خودم كلنجار مي رفتم تا جواب اين پرسش را پيدا كنم. گيج بودم و سردرگم تا اينكه امروز صبح يكي از همراهان پيمان شكن ديروز را ديدم. فارغ از بهانه هاي هميشگي كه در اين مواقع مي آورند كه كار داشتم، پدر نگذاشت، مادرم نگذاشت، كلاس داشتم و از اين جور مزخرفات بي پايه! حرفي زد كه تمام فكر و ذهنم را مشغول خودش كرد. او گفت: «وقتي همه هم راي شده بوديم كه به خيابان بياييم، اين چه گندي بود كه آن به اصطلاح تئوريسين هاي جنبش زدند؟! اين چه گندي بود كه راهي عربستان شدند و كاسه گدايي شان را جلوي يك مشت مفت خور دراز كردند؟! اين چه افتضاحي بود كه به بار آوردند؟ وقتي ملت متحد شده بودند اصلا چه نيازي بود كه آنها به آن الجنادريه لعنتي بروند؟! رابطه ما با آن مفت خورها چيست؟ چه دليلي دارد كه مهاجراني و نوري زاده بروند و از يك مشت سعودي خونخوار طلب كمك بكنند آن هم درست در زماني كه قرار بود قيامت كنيم؟! يعني جنبش اينقدر بدبخت شده است كه محتاج دلارهاي كثيف يك مشت مفت خور سعودي شده است؟ يا آنكه اين به اصطلاح تئوريسين هاي جنبش براي جيب خود كيسه دوخته اند؟!»
وي مي افزايد: باور كنيد از صبح كه اين حرف ها را شنيده ام هنوز موهاي بدنم سيخ هستند. واقعا اين چه ظلمي بود كه مهاجراني و نوري زاده در حق ما كردند! اين چه خيانتي بود كه پاي يك مشت ديكتاتور عرب را به جنبش باز كردند!
گفتني است اصل طراحي سناريوهاي ايجاد اغتشاش، توسط سرويس هاي جاسوسي سيا، موساد و ام آي 6 انگليس انجام مي شود و طيف گسترده اي از گروهك ها اجراي آن را به عهده مي گيرند. با اين حال، بعد از شكست هر يك از اين پروژه ها، بانيان و مجريان آن، معمولا يكي دو نفر را كه سابقه خراب تري دارند و مهره سوخته محسوب مي شوند پيدا مي كنند و همه تقصيرها و خرابكاري ها را به آنها نسبت مي دهند!

۱۳۹۰/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...