نسخه چاپی

مدارك نهایی میزبانی جام ملتها ارسال شد

دبیركل فدراسیون اعلام كرد آخرین مدارك خواسته شده توسط كنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملتهای آسیا در سال 2019 از سوی ایران به این نهاد ارسال شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: دبیرکل فدراسیون اعلام کرد آخرین مدارک خواسته شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملتهای آسیا در سال 2019 از سوی ایران به این نهاد ارسال شده است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مهدی محمد نبی دبیر کل فدارسیون فوتبال گفت: مدارک نهایی درخواست میزبانی مسابقات جام ملتهای آسیا در سال 2019 روز گذشته به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. مدارک نهایی درخواست میزبانی مسابقات جام ملتهای آسیا در سال 2019 که شامل تعهد نامه های مربوط به شهرهای تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، شیراز و تبریز است، به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. در واقع برای هر شهر تعهد نامه مربوط به شهر میزبان توسط استاندار آن استان، توافق نامه استفاده از استادیوم میزبان توسط مدیر کل وزرش و جوانان استان و توافق نامه استفاده از زمین های تمرین توسط رئیس هیات فوتبال استان به امضا رسیده است.

محمدنبی در ادامه افزود: همچنین کتابچه میزبانی ایران نیز برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ارسال شد که این کتابچه شامل اطلاعات دقیق و جامع از مختصات کشور، هدف از میزبانی، توسعه فوتبال، مختصات فنی و آماری استادیوم ها، زمین های تمرین و هتلها، حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی، فناوری اطلاعات، امنیت، خدمات پزشکی رسانه و ارتباطات ، بازاریابی، مالی و بیمه، نقشه ها، آب و هوا، فواصل شهرهای میزبان، وسایل نقلیه عومی، جاذبه های توریستی و امکانات گردشگری است.

دبیرکل فدراسیون در ادامه افزود: این کتابچه در 225 صفحه جمع آوری شده که 24 نسخه از آن به AFC ارسال شده است و علاوه بر مدارک فوق، ضمانت نامه های مورد نیاز AFC جهت تکمیل استادیوم های در حال ساخت نیز به این کنفدراسیون ارسال شده است. جا دارد در این فرصت از کلیه مسئولین و ارگانهای مختلف بویژه استانداران استانهای مذکور تشکر و قدردانی کنیم. چرا که توانستیم مدارک مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا را با همکاری این عزیزان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنیم و البته بدیهی است که منتظر پاسخ و جلسات بعد از سوی AFC هستیم.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...