نسخه چاپی

رویترز: رایانه های انگلیس، آمریكا و اسراییل در تسخیر هكرهای ایرانی

یك شركت امنیت سایبر غربی مدعی نفوذ گسترده هكرهای ایرانی به رایانه های شخصیتهای سیاسی و نظامی در آمریكا و انگلیس و همچنین رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش نما به نقل از شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه)، به نقل از مهر، رویترز در این گزارش می نویسد: موسسه امنیتی "آیسایت پارتنرز" گزارش داده که هکرهای ایرانی در سالهای اخیر با کمک حسابهای کاربری جعلی در شبکه های اجتماعی و وب سایتهای خبری جعلی٬ از مقامات نظامی و سیاسی اسراییل، آمریکا و سایر کشورها جاسوسی کرده اند.

بر اساس اعلام این شرکت امنیتی، یکی از فرماندهان نیروی دریایی آمریکا٬ قانونگذاران و سفرای ایالات متحده٬ اعضای لابی آمریکا-اسراییل (آیپک) و برخی شخصیتهای بریتانیایی، سعودی٬ سوری٬ عراقی و افغان از جمله افرادی هستند که از سوی هکرهای ایرانی هدف قرار گرفته اند.

این موسسه امنیتی نام افرادی را که هدف هکرها قرار گرفته اند منتشر نکرده و درباره اینکه چه نوع اطلاعاتی از این افراد ربوده شده نیز توضیحی نداده، اما عنوان داشته که هکرهای ایرانی به دنبال نفوذ به شبکه های دولتی و شرکتها و آلوده کردن برخی شبکه ها به بدافزار بوده اند.

بر اساس اعلام آیسایت پارتنرز، که مقر آن در شهر دالاس تکزاس است٬ این عملیات از سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده و این هکرها در این مدت توانسته اند با استفاده از ۱۴ شخصیت جعلی خود با بیش از دو هزار نفر در فضای مجازی ارتباط برقرار کنند.

تیفانی جونز٬ معاون مدیر این موسسه٬اعلام کرده که با توجه به قدمت فعالیت‌ این هکرها واضح است که این افراد در برخی موارد عملیاتشان موفقیت آمیز بوده است.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...