نسخه چاپی

سیسی: مصر به عقب برنمی‌گردد

عبدالفتاح سیسی كه بر اساس نتایج اولیه پیروز انتخابات ریاست جمهوری مصر است، اعلام كرد كه مصر به عقب برنخواهد گشت.

به گزارش نما، عبدالفتاح السیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر که بر اساس نتایج اولیه پیروز این انتخابات شده است در مصاحبه با روزنامه کویتی الجریده تاکید کرد که مصمم است "برای آرام کردن جوانان و مهار کردن آن‌ها در دوره آتی" تلاش کند.

وی عنوان داشت: می‌دانیم کسانی هستند که از بازگشت به عقب هراس دارند و این امر رخ نخواهد داد بلکه ما به سمت جلو پیش خواهیم رفت و ما وقتی برای اختلافات و ورود به درگیری‌ها نداریم. ما راه را برای همگان جهت شرکت در ساخت وطن باز خواهیم گذاشت.

سیسی با بیان اینکه منتظر اعلام نتایج رسمی انتخابات است تا فعالیت خود را هرچه سریعتر آغاز کند، گفت: ما افراد مبارزی را برای تحقق اولویت‌های خود در امنیت و ثبات انتخاب خواهیم کرد و هیچ کس به حاشیه رانده نمی‌شود. ما راه را در مقابل همگان برای ساخت وطن باز می‌گذاریم.

ویر دفاع سابق مصر تاکید کرد که در تلاش است به شراکت ملی واقعی دست یابد که همه مصری‌ها را راضی و جوانان را آرام نگه دارد.

سیسی تصریح کرد: مردم آرمان‌هایی دارند و افراد نیازمندی هستند که ما باید برای آن‌ها کار و مبارزه کنیم و ما باید با عمل نه با حرف سعادت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

سیسی بر اساس نتایج غیررسمی رای 24 میلیون مصری معادل 93 درصد آرا را به دست آورده است در حالی که حمدین صباحی، رقیب انتخاباتی وی کمتر از 800 هزار رای را از آن خود کرده است.
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...