نسخه چاپی

خبر بروجردی از افزایش دوستان سوریه

رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به برگزاری دومین اجلاس روسای كمیسیون‌های سیاست خارجی كشورهای دوست سوریه در ایران گفت: افزایش تعداد كشورها نسبت به اجلاس اول نشان از شكست خط آمریكا و همپیمانانش در قبال بحران سوریه دارد.

به گزارش نما، نشست خبری علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با حضور خبرنگاران امروز (شنبه 10 خرداد) برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین اجلاس روسای کمیسیون‌های سیاست خارجی و امنیت ملی کشورهای دوست سوریه در روز یکشنبه 11 خرداد در تهران هدف از آن را کمک به پایان دادن و استقرار صلح در این کشور به عنوان خط مقدم مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی خواند و گفت: در اولین اجلاس 8 کشور حضور یافتند اما حضور حدود 30 کشور در اجلاس دوم نشان می‌دهد بسیاری از کشورهای دیگر نیز به کاروان صلح پیوسته‌اند و سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال بحران سوریه طرفداران زیادی یافته است.

بروجردی حضور تعداد بیشتر کشورها در اجلاس مذکور را همچنین نشان از شکست خط آمریکا و همپیمانانش در قبال بحران سوریه دانست و تصریح کرد: قریب به اتفاق کشورها معتقدند بحران سوریه فقط راه‌حل سیاسی دارد و پدیده شوم تقویت تروریسم که از سوی آمریکا و همپیمانانش دنبال شد امروز به صورت معضلی جدی و بالقوه درآمده است.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...