نسخه چاپی

توهین كارگزارانی به مردم!

كرباسچی صبح جمعه در نشستی با عنوان «حماسه‌های ملی خرداد» كه در گرگان برگزار شد، به ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها در كشور اشاره كرد و بیان داشت: با توجه به اینكه ما دارای یك كشور اسلامی هستیم و باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم؛ اما متأسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند كه مردم به‌ دلیل مسائل اقتصادی، دروغ بزرگ را به دولت می‌گویند!

کرباسچی صبح جمعه در نشستی با عنوان «حماسه‌های ملی خرداد» که در گرگان برگزار شد، به ثبت‌نام مرحله دوم یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه ما دارای یک کشور اسلامی هستیم و باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم؛ اما متأسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند که مردم به‌ دلیل مسائل اقتصادی، دروغ بزرگ را به دولت می‌گویند!

دبیرکل حزب کارگزاران پس از این توهین زشت و بی‌ادبانه، «تربیت مردم» را یکی از اولویت‌های این دوره دانست و با بیان اینکه اصلاحات زیادی باید در جامعه ایجاد شود، افزود: اصلاحات فقط برای مقامات دولتی نیست، بلکه باید تلاش کنیم در جامعه نیز اصلاحات را به وجود آوریم و وجود گروه‌های تشکیلاتی می‌تواند با ورود در مسائل فرهنگی، در این زمینه به دولت کمک کند.

ادبیات توهین‌آمیز کرباسچی درحالی است که در بایگانی افکار عمومی مردم ایران، دادگاه وی به جرم فساد و محکومیت قضایی او و همچنین رفتاری که در جریان انتخابات 88 با مهدی کروبی انجام داد و گفته شد در نهایت در روز رأی‌گیری، رأی خود را به اسم موسوی نوشت(!) ثبت شده است. اینکه چنین فردی با چنین پیشینه‌ای، اینگونه توهین‌آمیز درباره مردم سخن می‌گوید، رفتار دور از انتظاری نیست.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...