نسخه چاپی

تا 30 سال آینده از عمه و خاله خبری نیست!

رئیس اداره ثبت احوال فردوس گفت: در صورت ادامه رشد جمعیت فعلی تا 30 سال آینده از عمه، خاله و عمو خبری نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس: رئیس اداره ثبت احوال فردوس گفت: در صورت ادامه رشد جمعیت فعلی تا 30 سال آینده از عمه، خاله و عمو خبری نیست.

علیرضا عابدین‌زاده اظهار کرد: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب، امروز برخورداری از جمعیت جوان، بانشاط، تحصیلکرده و باسواد یکى از عوامل مهم پیشرفت کشور است که کارگزاران نظام باید به موضوع افزایش جمعیت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: امروز به دلایل مختلف از جمله مشغله‌ کاری والدین، مشکلات اقتصادی و نیز ترس از آینده بیشتر والدین به سمت و سوی تک فرزندی و یا دو فرزندی پیش می‌روند که این موضوع روند افزایش جمعیت کشور را با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس اداره ثبت احوال فردوس تصریح کرد: در صورتی که رشد جمعیت فعلی کشور به همین منوال پیش برود باید بدانیم در 30 سال آینده از عمه، خاله و عمو خبری نیست که این مسئله علاوه بر کاهش جمعیت کشور، سبب کاهش مهر و محبت و روابط عاطفی در بین خانواده‌ها نیز می‌شود.

عابدین‌زاده، سیاست‌های جدید دولت در ارتباط با تشویق مردم برای افزایش جمعیت را مطلوب دانست و یاد‌آور شد: حذف مخارج بیمارستان، رایگان کردن زایمان‌های طبیعی، حذف زیرمیزی پزشکان و افزایش تعداد بیمه‌شدگان تحت تکفل سرپرست خانواده از راهکارهای موثر دولت برای تشویق مردم به بچه‌دار شدن است.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...