نسخه چاپی

احتمال كاهش هزینه سفر به عتبات

رییس سازمان حج و زیارت در خصوص برخی گمانه زنی ها مبنی بر افزایش هزینه سفر به عتبات عالیات در مرحله جدید اعزام ها به دلیل افزایش نرخ سوخت در كشور گفت: نه تنها هزینه سفر به عتبات افزایش نمی یابد بلكه احتمال كاهش هزینه ها نیز وجود دارد.

به گزارش نما، رییس سازمان حج و زیارت در خصوص برخی گمانه زنی ها مبنی بر افزایش هزینه سفر به عتبات عالیات در مرحله جدید اعزام ها به دلیل افزایش نرخ سوخت در کشور گفت: نه تنها هزینه سفر به عتبات افزایش نمی یابد بلکه احتمال کاهش هزینه ها نیز وجود دارد.

سعید اوحدی در گفت و گو با ایرنا از آغاز پیش ثبت نام دوره جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات از 21 خرداد ماه امسال خبر داد.

وی افزود:اعزام های مرحله جدید عتبات عالیات از ابتدای تیر ماه آغاز می شود.

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مرحله جدید اعزام های عتبات با ماه مبارک رمضان مصادف شده است گفت: با توجه به اینکه بسیاری از هتل هایی که در عراق مورد استفاده زائران ایرانی قرار می گیرد نیاز به تعمیر یا بازسازی دارد، سازمان حج و زیارت هر ساله از یکم تا 15 ماه مبارک رضمان، اعزام کاروان ها را متوقف می کند تا فرصتی برای بازسازی و سم پاشی هتل های محل اقامت زائران ایرانی در عراق فراهم شود.

اوحدی افزود:هم اکنون اعزام زائران پیش ثبت نام دوره قبلی عتبات در جریان است که از 23 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا 31 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته محسن نظافتی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در این دوره 350 هزار زائر ایرانی به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوند و از این تعداد تاکنون بیش از 200 هزار نفر اعزام شده اند.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...