نسخه چاپی

اطلاعیه وزارت علوم،عذرخواهی است

حسن مسلمی نائینی معاون سابق سازمان امور دانشجویان در رابطه با اطلاعیه داده شده وزارت علوم پیرامون بورسیه‌های دانشجویی دوره گذشته جوابیه‌ای را صادر كرد.

معاون سابق سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: اطلاعیه وزارت علوم نشانه عذرخواهی روابط عمومی وزارت علوم از بداخلاقی اداری یکی از معاونان وزارت و رفتار خبرگزاری‌های هم سوی آنها است ولی انتساب تخلف قبل از اثبات قابل پیگرد قانونی است.

به گزارش فارس، حسن مسلمی نائینی معاون سابق سازمان امور دانشجویان در رابطه با اطلاعیه داده شده وزارت علوم پیرامون بورسیه‌های دانشجویی دوره گذشته جوابیه‌ای را صادر کرد.

در متن جوابیه مسلمی نائینی آمده است: «اطلاعیه وزارت علوم اگرچه نشانه عذر خواهی روابط عمومی وزارت علوم از بداخلاقی اداری یکی از معاونان وزارت و رفتار خبرگزاری‌های و روزنامه‌های هم سوی آنها است که جای تقدیر و تشکر دارد اما در این اطلاعیه نیز همچنان به تخلف اشاره کرده است.

همانطور که احتمالا مطلع هستید انتساب تخلف به هر فردی قبل از اثبات توسط مراجع صالح، خلاف موازین حقوق، شرعی و اخلاقی است و قابل پیگرد قانونی است.

اصل سی و هفتم (37) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره دارد: اصل، برائت است و هیچ‌کس از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود، مگر این که جرم او در دادگاه صالح ثابت شود.»

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...