نسخه چاپی

ادعای جدید"بولتون"درباره هكرهای ایرانی

سیاستمدار نومحافظه‌كار آمریكایی نسبت به اخبار منتشر شده درباره استفاده هكرهای ایرانی از مشخصات وی در شبكه های اجتماعی برای كسب اطلاعات واكنش نشان داد.

به گزارش نما، نیویورک تایمز نوشت: جان بولتون سیاستمدار نومحافظه کار آمریکایی نسبت به اخباری مبنی بر استفاده هکرهای های ایرانی از مشخصات وی در شبکه های اجتماعی گفت: فکر می کنم ایرانی ها به دنبال من بودند تا به اطلاعات محرمانه ای که دولت اوباما درباره برنامه هسته ای ایران به من داده دست پیدا کنند.

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل افزود: من افتخار میکنم، آنها می بایست به دنبال ضد ایرانی ترین شخص در واشنگتن باشند و خوشحالم که این مقام را کسب کردم.

رسانه های آمریکایی، طی دو روز اخیر مدعی شدند جان بولتون، سیاستمدار نومحافظه‌کار و تندروی آمریکایی عهده‌دار نقشی ویژه در برنامه‌های حمله هکری ایران بوده است.

طبق ادعای این نشریات جان بولتون که در زمان جورج دبلیو بوش نماینده آمریکا در سازمان ملل بود یکی از کسانی بوده که ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی با ساختن پروفایل آنها اقدام به دوستی با مقامات آمریکا و اسرائیل می‌کرده و از آنها اطلاعات جمع‌آوری می‌کرده‌اند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...