نسخه چاپی

افشای نام واقعی تروریست آمریكایی +عكس

عکس خبري -افشاي نام واقعي تروريست آمريکايي +عکس

وزارت امورخارجه آمریكا، نام نخستین تروریست آمریكایی را كه در مسیر یك پایگاه ایست بازرسی منطقه جبل الاربعین در نزدیكی اریحا، در استان ادلب، خود را منفجر كرد، افشا نمود.

به گزارش نما به نقل از العالم، "جین ساکی" سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا اعلام کرد که انتحاری آمریکایی که جان خود را بر سر منفجر کردن یک پایگاه ایست بازرسی ارتش سوریه گذاشت، "محمد ابوصالحه" نام دارد.

شبکه سی.ان.ان آمریکا اعلام کرد: این انتحاری که به نام "ابوهریرۀ آمریکایی" معروف شده بود، یک شهروند آمریکایی است که در فلوریدا بزرگ شده است. وی، یکی از آمریکایی هایی است که چندین ماه پیش برای پیوستن به گروه های مسلح به سوریه رفت. سازمان های اطلاعاتی آمریکا این شخص را همانند دیگر آمریکایی هایی که برای جنگ به سوریه رفته اند زیر نظر داشتند.

انتحاری آمریکایی موسوم به ابوهریرۀ آمریکایی در ویدیویی که بر روی سایت یوتیوب قرار گرفت، با خودرویی که حامل 16 تن مواد منفجره بود، به سمت یک پایگاه ایست بازرسی ارتش سوریه در منطقه جبل الاربعین، حدفاصل ادلب – لاذقیه حمله و خود را منفجر کرد.

هدف از این عملیات، ایجاد گذرگاهی امن برای ارتباط گروه های تروریست های در حال جنگ در سوریه با ترکیه بود.

پس از آغاز بحران سوریه در اسفند ماه سال 1389 هزاران تروریست اروپایی، آمریکایی و عرب برای جنگ با مردم و حکومت سوریه وارد این کشور شدند که تاکنون چندین هزار نفر از آنها به هلاکت رسیده و شمار زیادی از آنها نیز به اسارت ارتش سوریه درآمده اند.

تروریست های آمریکایی - اروپایی به راحتی می توانند از کشورهای متبوع خود خارج شوند و در سوریه علیه حکومت آن کشور بجنگند ولی درصورتی که بخواهند به کشورشان بازگردند دستگیر و محاکمه می شوند چراکه بهترین گزینه در مقابل سران دولت های آمریکایی - اروپایی کشته شدن مسلمانان تندرو می باشد و هزینه ای برای دولت های غربی ندارد.

۱۳۹۳/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...