نسخه چاپی

برنامه "هفت" تا 9 تیرماه روی آنتن نمی‌رود

عکس خبري -برنامه "هفت" تا 9 تيرماه روي آنتن نمي‌رود

هم‌زمان با گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره احتمال تعطیلی 5 هفته‌ای برنامه تلویزیونی "هفت" سرانجام روابط عمومی شبكه سه با انتشار اطلاعیه‌ای بر این گمانه‌زنی‌ها مهر تأیید زد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در این اطلاعیه آمده است: "با سلام و احترام، با توجه به پخش مستقیم فینال مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا و مسابقات جام ملت‌های اروپا، برنامه هفت با تغییرات در محتوا، آیتم‌ها و عوامل برنامه‌ساز، از تاریخ 9 تیر ماه پخش خواهد شد."

انتشار این اطلاعیه در حالی است که با خداحافظی فریدون جیرانی از برنامه "هفت" گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره تیم جایگزین برای تهیه‌ و اجرای این برنامه در رسانه‌های مختلف منتشر شده بود. بر اساس این گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای محمود گبرلو جدی‌ترین گزینه برای اجرا و محمد خزاعی جدی‌ترین گزینه برای تهیه‌کنندگی سری جدید "هفت" بودند؛ گزینه‌هایی که البته به طور رسمی از سوی مسئولان سیما تأیید نشدند.

از چند روز پیش زمزمه‌هایی پیرامون عدم توافق مدیران سیما با این گزینه‌ها در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که اطلاعیه اخیر روابط عمومی شبکه سوم سیما می‌تواند تأییدی براین اخبار باشد.

طبق شنیده‌ها محمد خزاعی تهیه‌ این برنامه را نپذیرفته‌است و احتمالاً در آینده گزینه‌های دیگری نیز برای اجرا و نقد سینمایی در این برنامه در کنار نام محمود گبرلو قرار خواهند گرفت.

البته حدس و گمان‌هایی درباره تعطیلی کامل این برنامه نیز وجود دارد که برای تأیید آن باید تا 5 هفته آینده صبر کرد. جالب اینکه چند روز پیش از این رسانه‌های معترض به روند اجرای برنامه "هفت" در نامه دوم خود خطاب به عزت‌الله ضرغامی تعطیلی برنامه "هفت" را از دست رفتن امکان گفت‌وگو و فرصت پاسخ‌خواهی از عوامل پیشین این برنامه تحلیل کرده بودند.

۱۳۹۱/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...