نسخه چاپی

محدودیت های ترافیكی ایام ارتحال امام (ره)

پلیس راه كشور محدودیت های ترافیكی ایام ارتحال امام راحل در جاده های كشور را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر: پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی ایام ارتحال امام راحل در جاده های کشور را تشریح کرد.

براساس اعلام پلیس راه کشور تردد موتور سيكلت ازساعت12 ظهر روزسه شنبه هفته جاری تا ساعت 24 روز جمعه در محورهاي هراز،فيروزكوه، كرج- چالوس،قزوين- رشت،تهران- سمنان- مشهد،ساوه- همدان وبلعكس ممنوع است.

محدودیت های جاده چالوس

تردد انواع تريلر و كاميونها از محور كرج چالوس كماكان ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 12 روز جمعه تا ساعت3 بامداد روز شنبه هفدهم خرداد از كرج به سمت مرزن آبادممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعه تا 3 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه می شود.

محدودیت های جاده هراز

تردد تمامی تريلرها ازاين محور همچنان ممنوع بوده و تردد تمامی كاميونها و كاميونت ها به جز حاملين مواد سوختي وفاسد شدني از ساعت 12 روز سه شنبه هفته جاری تا ساعت 24 روز پنج شنبه 15 خرداد وهمچنين از ساعت 6 صبح تا 24 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

تردد وسايل نقليه از ساعت 13روز جمعه تا ساعت 2 بامداد شنبه هفته آینده از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعهتا 2 بامداد روز شنبه با اعلام مامورين پليس راه در محل تردد وسايل نقليه از آب اسك به رودهن(محدوده مشاء) یکطرفه می شود.

جاده فیروزکوه

تردد تريلرها به جز حاملان مواد سوختي وفاسد شدني از ساعت 13 روزسه شنبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه وهمچنين از ساعت 6 صبح تا 24 روزهاي پنج شنبه وجمعه از تهران به قائم شهر وبلعكس ممنوع است.

جاده قديم قزوين- رشت

تردد انواع كاميون و تريلر به جز حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 14 روز سه شنبه تاساعت 24 روز چهارشنبه و همچنين از ساعت 7صبح تا 24 روز پنج شنبه و جمعه هفته جاری در محور قديم قزوين- رشت ممنوع است. تردد اين قبيل وسايل نقليه درآزاد راه قزوين- رشت نيزكماكان ممنوع خواهد بود .

جاده آستارا – اردبيل

تردد انواع كاميون و تريلر به جز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 7صبح تا 23 روزهاي سه شنبه وچهارشنبه و همچنين از ساعت 8 صبح تا 24 جمعه از آستارا به اردبيل و مسیر برگشت ممنوع است.

جاده قم

تردد تمامی وسايل نقليه سنگين باربري(تريلي-كاميون وكاميونت) به جز حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت14 روز سه شنبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه و همچنين از ساعت 14 تا 24 روزجمعه از محورهاي قديم قم- تهران، قم به سلفچگان و قديم كاشان- قم اتوبان كاشان - قم ممنوع است. رانندگان اينگونه وسايل نقليه مي توانند از محور سلفچگان- ساوه تردد کنند.وسايل نقليه سنگين باربري كه از استانهاي مركزي و اصفهان به طرف تهران در حركت هستند باید از محور سلفچگان – ساوه – تهران وبرعکس به عنوان مسير جايگزين استفاده کنند.

تمامی وسايل نقليه سنگين باربري(تريلي-كاميون وكاميونت) به جز حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 روز سه شنبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه وهمچنين از ساعت 14 تا 24 روزجمعه كه از استانهاي جنوبي كشور(هرمزگان- سيستان و بلوچستان-كرمان ويزد)بطرف قم در حركت هستند باید از مسير سه راهي نطنز-مورچه خورت- دليجان-سلفچگان- ساوه- تهران وبر عکس به عنوان مسير جايگزين استفاده کنند.

آزاد راه تهران – قم حد فاصل پل حسن آباد تا حرم مطهر حضرت امام (ره) (باند شرقي، مسير جنوب به شمال) از ساعت 24 روز سه شنبه تا 16 روز چهار شنبه مسدود است. بر اين اساس رانندگان وسايل نقليه اي كه قصد تردد از فرودگاه امام خميني(ره) به تهران را دارند مي توانند از محور قديم قم – تهران ، آزادراه و جاده قديم ساوه - تهران به عنوان مسير جايگزين استفاده کنند.

آزاد راه اصفهان-كاشان

تردد كليه كاميونها و تريلرها از ساعت 8 صبح روز سه شنبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه و همچنين از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از اصفهان به سمت كاشان و قم ممنوع است. رانندگان اينگونه وسايل نقليه باید از محور قديم اصفهان- دليجان- سلفچگان تردد کنند.

براساس اعلام پلیس راه کشوررانندگان وسايل نقليه اي كه در طول مسير داراي محدوديت در حركت هستند،موظفند به نحوي برنامه ريزي و تردد کنند كه قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور كنند در غير اينصورت از حركت آنان جلوگيري می شود.

رانندگان وسايل نقليه باربري و حاملين مواد سوختي و فاسد شدني هنگامي كه فاقد بار هستن در محورهايي كه محدوديت تردد كاميون و كاميونت و تريلر اعمال می شود مجاز به تردد نیستند.

۱۳۹۳/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...