نسخه چاپی

هدیه نكونام به مسی در جام جهانی

عکس خبري -هديه نکونام به مسي در جام جهاني

مدیركل دفتر آموزش و مشاركت های مردمی سازمان محیط زیست گفت: كاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در روز بازی با تیم ملی آرژانتین، در مقابل رسانه‌های گروهی "زیست توپ" را به كاپیتان تیم ملی آرژانتین، لیونل مسی تقدیم می‌كند.

به گزارش نما ، محمد درویش افزود: به دنبال معرفی یوزپلنگ ایرانی به عنوان گونه در حال انقراض و نماد طبیعت ایران بر پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، فعالان محیط زیست تصمیم گرفتند با شناسایی گونه‌های در حال انقراض 31 کشور حاضر درجام جهانی و نقاشی کردن آن بر توپی به نام «زیست توپ» در یک اقدام نمادین و موثر پیشگام باشند.

درویش افزود: روز گذشته رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان خواست تا تمهیداتی اندیشیده شود تا در روز بازی تیم ملی ایران با تیم ملی آرژانتین این توپ به کاپیتان تیم ملی آرژانتین لیونل مسی تقدیم شود.

مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان محیط زیست با بیان این که اهدای «زیست توپ» می‌تواند نشان دهنده توجه ایرانیان به گونه های در حال انقراض تمام دنیا باشد، افزود: این امر همچنین می‌تواند موید حس مسئولیت پذیری و رهبری ایران در حوزه فعالیت های محیط زیستی باشد.

درویش گفت: امروز نماینده‌ای از سازمان حفاظت محیط زیست به سازمان تربیت بدنی برای پیگیری این موضوع فرستاده شد ولی هنوز پاسخ مکتوبی از جانب وزیر دریافت نشده است.

۱۳۹۳/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...