نسخه چاپی

سعید معروف: بازی از دست ما در رفت

كاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از دومین باخت مقابل ایتالیا گفت: متاسفانه جریان بازی از دست ما در رفت و نتوانستیم خوب بازی كنیم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از دومین باخت مقابل ایتالیا گفت: متاسفانه جریان بازی از دست ما در رفت و نتوانستیم خوب بازی کنیم.

سعید معروف پس از دومین شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا اظهار کرد: بازی اصلا به سود ما نچرخید. من انتظار داشتم بهتر از بازی قبل کار کنیم اما نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم. ایرانی ها وقتی نتوانند در حمله خوب کار کنند در سایر نقاط هم خوب نخواهند بود. متاسفانه جریان بازی از دست ما در رفت. در کل مشکل داشتیم.

وی افزود: ما نتوانستیم آن گونه که می خواهیم بازی کنیم. اما مبارزه سختی را مقابل تیم خوب ایتالیا به نمایش گذاشتیم. این برای ما خیلی مهم و خیره کننده بود که مقابل تعداد زیادی تماشاگر ایرانی در ایتالیا بازی کنیم. من فکر می کنم این موضوع موجب افتخار ما می شود.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره بازی بعدی مقابل برزیل گفت: با این بازی مقابل برزیل هم به مشکل می خوریم. اما در هر صورت باید تلاش کنیم که نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

وی درپاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره جای خالی چند بازیکن از جمله ظریف گفت: والیبال ورزش گروهی است و وابسته به شخص نیست. ظریف بازیکن بسیار خوبی است اما اگر در بازی امروز مقابل ایتالیا 10 ظریف هم داشتیم باز می باختیم! بازیکنان همه تلاش خود را به کار بستند. اینکه حالا بگوییم اگر کس دیگری بود می بردیم دیگر بهانه است. ایتالیا خوب بود و برد. خواهش می کنم هیچ کس بهانه تراشی نکند.

۱۳۹۳/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...