نسخه چاپی

درخواست وزیر ورزش از ملی‌پوشان فوتبالز

وزیر ورزش و جوانان گفت: ملی‌پوشان اخلاق و فرهنگ اصیل ایرانی را در جام جهانی به نمایش بگذارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود گودرزی وزیر ورزش جوانان در مراسم بدرقه تیم ملی اظهار داشت: جام جهانی از لحاظ بعد اجتماعی برای ما بسیار مهم است و مردم کشورمان چشم‌انتظار هستند تا ورزشکاران آنچه که شایسته آنها است تقدیم‌شان کنند. امیدواریم بازیکنان با تمام سختی‌هایی که در اردوها تحمل کردند بتوانند نتیجه بگیرند. برد هم خیلی خوب است اما امیدواریم بازی خوبی را تیم ملی به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: مردم هم باید دعا کنند تا مجدداً همان موفقیتی که در مرحله مقدماتی کسب شد، در جام جهانی هم با یک بازی خوب شرافتمندانه و اخلاقی مردم را شاد کنند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا نتایج را پیش‌بینی می‌کنید، گفت: پیش‌بینی چندان زیبنده نیست امیدواریم و دعا می‌کنیم پیروزی‌هایی داشته باشیم اگر هم این اتفاق نیفتاد در اخلاق و ارائه فرهنگ اصلی ایرانی به نمایش گذاشه شود.

گودرزی با اشاره به اینکه تا این لحظه تصمیم برای سفر به برزیل و همراهی ملی‌پوشان ندارم، گفت: اگر تکلیف شود این اتفاق خواهد افتاد.

وی در خصوص اینکه کی‌روش می‌ماند یا می‌رود، عنوان کرد: او فعلاً هست و بعد از جام جهانی خودشان برای ادامه همکاری تصمیم می‌گیرند.

۱۳۹۳/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...