نسخه چاپی

افزایش شمار قربانیان طوفان تهران

تاكنون 130 مورد سقوط درخت، مصالح ساختمانی، چراغ راهنمایی و چراغ‌برق در اثر طوفان عصر دیروز تهران اعلام شده است.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، رئیس مرکز فرماندهی ومدیریت بحران شهر تهران گفت : در حادثه توفان عصر دوشنبه تهران طبق آخرین آمار تا ساعت 20 و 30 دقیقه 5 نفر کشته و 44 نفر مصدوم شدند.

صادقی رئیس مرکز فرماندهی ومدیریت بحران شهر تهران افزود: یک نفر از کشته شدگان از پشت بام پرت شد ، دو نفر بر اثر ریزش مصالح ساختمانی یک نفر بر اثر قطع درخت و علت مرگ نفر دیگر نیز تاکنون مشخص نشده است.

پیش از این روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گزارش داده بود که 4 نفر در جنت آباد شمالی، نارمک (چهارراه تلفن خانه) ، خیابانهای شریعتی و هاشمی براثر توفان جان خود را ازدست داده و 27 نفر مجروح شده اند. به گفته محمد راهنده کارشناس روابط عمومی اورژانس تهران افراد جان باخته مرد هستند.

دکتر نادر حقی، مدیر جانشین اورژانس تهران گفت: فردی 22 ساله در نارمک بر اثر افتادن بلوک، دیگری 35 ساله در خیابان شریعتی بر اثر شکستن درخت، شهروند 25 ساله به علت افتادن بلوک در جنت آباد و فردی 57 ساله در خیابان هاشمی به خاطر سقوط از طبقه پنجم ساختمان کشته شدند.
وی با بیان اینکه همه کشته ها مرد هستند از مجروح شدن حدود 15 نفر نیز خبر داد. حقی همچنین گفت: مجروحان حادثه تصادف اتوبان قم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

تاکنون 130 مورد سقوط درخت، مصالح ساختمانی، چراغ راهنمایی و چراغ‌برق در اثر طوفان عصر دیروز تهران اعلام شده است. عبداللهی، معاون خدمات شهری شهردار تهران، افزود: این موارد سقوط در معابر اصلی شهر بوده است.



عبداللهی همچنین تصریح کرد: هفت هزار نیروی خدمات شهری در نقاط مختلف شهر تهران در حال آماده‌باش و رفع سد معبر هستند.



خانم سلامی، کارشناس هواشناسی شبکه خبر، از ادامه وزش تندباد تا ساعت های آینده در شهر و استان های تهران و البرز و دامنه های البرز خبر داد. وی افزود: سرعت باد در برخی مناطق شهر و استان تهران، حتی به حدود 110 کیلومتر بر ساعت رسید. خانم سلامی، به شهروندان توصیه کرد از رفت و آمدهای غیر ضروری در شهر خودداری کنند.



آقای وظیفه، مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی هم، از ناپایداری هوا در تهران،طی یکی دو روز آینده خبر داد و گفت: در استان های سمنان، خراسان شمالی و جنوبی و برخی مناطق شرق کشور پیش بینی می شود این وضع جوی، امروز و فردا حاکم شود.



ایرج آقایی، رئیس اداره هواشناسی ساوه، با اشاره به اینکه وزش تندباد از حوالی ساعت 15 و 30 دقیقه امروز آغاز شد، افزود: سرعت وزش تندباد هم اکنون به 70 کیلومتر در ساعت رسیده است .

۱۳۹۳/۳/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...