نسخه چاپی

رییس سازمان مدیریت بحران تهران با مهر مطرح كرد:

انتقاد سازمان مدیریت بحران از هواشناسی

رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با انتقاد از عملكرد سازمان هواشناسی در پیش بینی طوفان امروز پایتخت گفت: اگر این سازمان درباره طوفان اطلاع رسانی كرده بود تلفات و خسارات كاهش می یافت.

به گزارش نما، احمد صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان هواشناسی اطلاعیه یا هشداری در مورد وقوع طوفان در تهران صادر نکرد و متاسفانه آنها نتوانستند وقوع طوفان را پیش بینی کنند.در حال پیگیری هستیم تا مشخص شود این سازمان در این رابطه با این اتفاق مشکل فنی داشته یا کم کاری و مسامحه در میان بوده است. علت دقیق را پس از بررسی اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: اگر سازمان هواشناسی می توانست وقوع طوفان را پیش بینی کند بلافاصله با هماهنگی صدا و سیما و سایر رسانه ها هشدارهای لازم را صادر و مردم را در جریان قرار می دادیم. اگر پیش بینی ها درست و به موقع انجام شده بود قطعا تلفات و خسارات کاهش می یافت.

رییس سازمان مدیریت بحران با اعلام اینکه مرجع اعلام آمار مرکز فوریت های پزشکی وزارت بهداشت است، افزود: تا کنون 5 نفر به علت طوفان جانشان را از دست داده اند و 44 نفر نیز مجروح شدند. تعدادی از مجروحان مربوط به حادثه تصادف اتوبان تهران- قم هستند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

صادقی با بیان اینکه تمامی کشته‌شدگان حادثه طوفان مرد هستند، تاکید کرد: دو نفر به علت سقوط مصالح ساختمانی جانشان را از دست داده اند، ضمن اینکه یک نفر به علت سقوط از پشت بام و یک نفر دیگر نیز به علت سقوط درخت جان باخته است.

وی افزود: سن کشته شدگان نیز بین 20 تا 55 سال است.
صادقی با بیان اینکه لحظاتی پس از وقوع طوفان توانستیم اقدمات اولیه را انجام دهیم در مورد میزان خسارت وارد شده گفت: باید گزارش های ارسالی جمع بندی شده و پس از آن میزان خسارت تعیین شود. تا کنون میزان خسارات مشخص نشده است.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...