نسخه چاپی

صف طولانی سوری‌ها، پای صندوق ها

رای دهندگان سوری در شهرهای مختلف این كشور از جمله در دمشق، حلب، لاذقیه و شهرهای دیگر در صفهای طولانی در انتظار انداختن رای خود به صندوقها هستند.

به گزارش نما، رای دهندگان سوری از صبح امروز (سه شنبه) قبل از بازگشایی درهای مراکز رای، با تشکیل صف های طولانی منتظر بازگشایی مراکز برای انداختن آرای خود در صندوق های رای بودند.
تصاویر پخش شده حاکی از استقبال مردم از انتخابات ریاست جمهوری در شهر ها و مراکزی مختلف رای گیری است.
رای دهندگان سوری در شهرهای مختلف این کشور از جمله در دمشق، حلب، لاذقیه و شهرهای دیگر در صفهای طولانی در انتظار انداختن رای خود به صندوقها هستند.
همچنین شبکه تلویزیونی سوریه تصاویر زنده ای از حوزه های اخذ رای در منطقه رکن الدین دمشق و نبک در ریف دمشق و لاذقیه پخش کرد.
در این تصاویر رای دهندگان سوری در صفهای طولانی دیده می شوند که منتظر انداختن رای خود به صندوق ها هستند.
تحلیلگران معتقدند که هجمه های خارجی و گسیل ترورست ها به سوریه ، ویرانی و کشتار بی رحمانه مردم از سوی گروه های مسلح و تروریست از دلایل اصلی تشکیل صف های طولانی و عزم مردم برای مشارکت بیشتر در این انتخابات است.
شرکت مردم سوریه در انتخابات پیامی برای تروریست ها و حامیان خارجی آنهاست، مبنی بر این که مردم از اقدامات تروریستی متنفر و خواستار امنیت، آرامش، بازسازی، آبادانی کشورشان و توقف ویرانی و حملات گروه های مسلح و تروریستی هستند.
منبع: العالم

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...