نسخه چاپی

نقوی‌حسینی:آمریكا به دنبال مذاكره نیست

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسیر آینده مذاكرات خیلی سخت خواهد بود، گفت: اظهارنظرهای آمریكایی‌ها نشان می‌دهد كه به دنبال مذاكره نیستند و این مسئله ادعای جمهوری اسلامی ایران را به عینه ثابت می‌كند.

به گزارش نما، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات آتی ایران و ۱+۵ که در سطح کار‌شناسی در وین برگزار خواهد شد، گفت: هرچه در مسیر مذاکرات مسافت بیشتری را طی می‌کنیم، طرفداران و مخالفان واقعی مذاکره چهره‌شان شفاف‌تر شده و فریب آن‌ها مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که آمریکایی‌ها به دنبال مذاکره نیستند و اعتقادی هم به مذاکره ندارند، زیرا اختلاف آن‌ها با جمهوری اسلامی ایران اختلاف هسته‌ای نیست.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: ما می‌خواستیم این مسئله را به دنیا و یا حداقل به کشورهای اروپایی ثابت کنیم که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست، ایران انتظار دارد این کشور‌ها مشی مستقل داشته باشند و دنباله رو آمریکا نباشند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ما اهل مذاکره هستیم و هیچ چیزی برای پنهان کردن نداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: در حالی که در برخی از کشورهای اروپایی امیدواری در رابطه با مذاکرات ایران و ۱+۵ مطرح می‌شود، اما آمریکایی‌ها همچنان ساز مخالف می‌زنند و مسیر دیگری را طی می‌کنند.

نقوی‌حسینی با بیان این مطلب که مسیر آینده مذاکرات خیلی سخت خواهد بود، گفت: اظهارنظرهای آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که به دنبال مذاکره نیستند و این مسئله ادعای جمهوری اسلامی ایران را به عینه ثابت می‌کند.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...