نسخه چاپی

تداوم نبرد داعش و النصره در دیر الزور

نبردها بین گروه مسلح موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام (داعش) و گروه تروریستی جبهه النصره در شهر دیرالزور ادامه دارد به گونه ای كه یكی از سركردگان ارشد جبهه النصره توسط داعش كشته شد.

به گزارش نما، پایگاه خبری النشره نوشت: ابویزید الجزراوی از فرماندهان میدانی جبهه النصره در جریان درگیری ها با گروه داعش در ریف دیر الزور کشته شد.

در همین حال، گروه تروریستی جبهه النصره پیشروی قابل ملاحظه ای در نبرد خود با گروه داعش در منطقه الصالحیه در شهر دیرالزور دارد به گونه ای که باعث شده عناصر داعش به میدان المعامل عقب نشینی کنند.

جبهه النصره همچنین بر کنترل خود بر کارخانه کونیکو و به اسارت گرفتن 12 عنصر مسلح داعش تاکید کرد.

در محور استان الحسکه نیز گزارش می رسد که 400 خانوار شهر راس العین به علت درگیری جاری بین نیروهای کرد و عناصر داعش آواره شدند.

درهمین حال، روزنامه «اوزگور گوندم» چاپ ترکیه فاش کرد: دولت ترکیه از عناصر مسلح گروه داعش در حمله به شهر کردنشین راس العین در استان الحسکه و ارتکاب جنایت در آنجا حمایت و پشتیبانی لجستیکی کرده است.

از شهر حلب نیز خبر می رسد که ارتش سوریه موفق شد محمد صلاح شکودر از فرماندهان نظامی گروه مسلح موسوم به "الویه فجر الحریه" را در جریان درگیری در محله المیدان شهر حلب بکشد.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...