نسخه چاپی

احتمال طوفان مجدد در بعداز ظهر امروز

رئیس مدیریت بحران شهر تهران در خصوص خسارت جانی طوفان روز گذشته گفت: 5 نفر در تهران كشته و بالغ بر 45 نفر مجروح شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، احمد صادقی به طوفان روز گذشته اشاره کرد و گفت: این طوفان همه را غافلگیر کرد. این موارد قابل پیش‌بینی است و باید هشدار می‌دادند ولی هشدار ندادند.

وی ادامه داد: از سازمان هواشناسی در این زمینه سؤالاتی کردیم که آنها گفتند ما پیش‌بینی بارندگی و شدت آن را داشتیم اما امکان سنجش سرعت باد را دقیق نداشتیم.

صادقی اضافه کرد: حتی اگر این فرضیه هم درست باشد آنها می‌توانستند حداقل در زمانی که این طوفان در تهران اتفاق افتاد و بعد به سمت قم در حال حرکت بود به قم هشدار می‌دادند که به آنها هم هشدار ندادند.

رئیس مدیریت بحران شهر تهران در خصوص خسارت جانی حادثه روز گذشته گفت: 5 نفر در تهران کشته و بالغ بر 45 نفر مجروح شدند.

وی در خصوص خسارت‌های مالی این حادثه گفت: هنوز خسارت‌های اقتصادی این حادثه برآورد نشده است.

به گفته رئیس مدیریت بحران شهر تهران ریزش دیوار، شکستن درختان، تخریب خودروها از جمله حوادث روز گذشته بوده است که البته در ساعت‌های اولیه طی عملیات‌های صورت گرفته تهران را به حالت عادی برگرداندیم.

رئیس مدیریت بحران شهر تهران در خصوص علت فوت شهروندان در این حادثه گفت: طی گزارش‌های به عمل آمده دو نفر از ارتفاع پرت شده، دو نفر بر اثر سقوط اجسام و علت مرگ نفر پنجم هنوز گزارش داده نشده است.

صادقی هشدار داد که امروز احتمال وقوع طوفان البته با سرعت کمتر و حدود 95 کیلومتر بر ساعت وجود دارد که احتمال می‌رود این حادثه در ساعت 15 تا 19 رخ دهد.

وی از شهروندان خواست که در این زمان از خانه‌های خود خارج نشوند و همچنین از ساختمان‌های در حال ساخت و ساز فاصله بگیرند و به ارتفاعات نروند و شرایط ایمنی را رعایت کنند تا اتفاقی برای آنها رخ ندهد.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...