نسخه چاپی

وقتی بازار خاطره‌گویی از امام داغ می‌شود...؟!

برنامه خط‌قرمز چند وقت پیش، میزبان مجید انصاری، معاون پارلمانی دولت و برادر محمدعلی و حمید انصاری، از اعضای اصلی دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) بود. در این برنامه مجید انصاری از علاقه‌اش به ورزش‌هایی مانند فوتبال و والیبال گفت. در ادامه درباره ورزش كشتی هم اظهار نظر كرد.

برنامه خط‌قرمز چند وقت پیش، میزبان مجید انصاری، معاون پارلمانی دولت و برادر محمدعلی و حمید انصاری، از اعضای اصلی دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) بود. در این برنامه مجید انصاری از علاقه‌اش به ورزش‌هایی مانند فوتبال و والیبال گفت. در ادامه درباره ورزش کشتی هم اظهار نظر کرد.

در این میان، مجید انصاری درباره مرحوم علیرضا سلیمانی - کشتی‌گیر باسابقه کشورمان - خاطره‌ای نقل کرد. خاطره‌ای که البته برای او دردسرساز شد. او از مسابقات علیرضا سلیمانی در مارتینی سوئیس گفت و پیروزی‌های سلیمانی در آن مسابقات.

او درباره نتایج سلیمانی گفت: وقتی علیرضا سلیمانی قهرمان جهان شد و روی سکو رفت، ترکیب سکو که ایران، آمریکا و روسیه بود، اشک شوق را بر صورت حضرت امام(ره) نشاند! این اظهارنظر مجید انصاری درحالی است که آن مسابقات در 12 شهریور سال 1368 برگزار شد و حضرت امام(ره) حدود سه ماه قبل‌تر از آن، رحلت کرده بودند!
گفتنی است بازار خاطره‌گویی از امام که ابتدا آقای هاشمی آن را باب کرد(!) و حتی خواب دیدن امام را نیز به آن اضافه کرد و برخی مسائل کذبی که بعداً درباره این خاطره‌ها مطرح شد، سبب شده تا روایت خاطره از امام به‌ویژه از سوی جریان اصلاح‌طلب رونق زیادی بگیرد! موضوع نگران‌کننده‌ای که این روزها صدای بسیاری را هم در آورد.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...