نسخه چاپی

اروپا دست به دامن اطلاعات سوریه شد

منابع آگاه از تماس‌ دستگاه‌های اطلاعاتی غرب با سوریه به منظور مبارزه با تروریسم و جلوگیری از بازگشت تروریست‌‌های فعال در سوریه به كشورهای غربی خبر دادند.

به گزارش نما، پایگاه خبری هفته‌ نامه فلسطینی «المنار» نوشت: منابع آگاه به نقل از گزارش‌های اطلاعاتی غرب اعلام کردند که ارتش سوریه و دستگاه‌های امنیتی دمشق، مرحله سختی که تمام کشور را با تهدید مواجه می‌ساخت را پشت سر گذاشتند.

بر اساس این گزارش، گزارش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی غرب، همکاری امنیتی با دستگاه‌های اطلاعاتی سوریه را بخش مهمی از هر گونه اقدام پیشگیرانه غرب به منظور محافظت از کشورهایشان خوانده و کشورهای غربی را به تقویت همکاری مشترک خود با دمشق در راستای مبارزه با تروریسم دعوت کردند.

منابع آگاه همچنین از برقراری تماس‌هایی از سوی دستگاه‌های امنیتی اروپایی با دستگاه امنیتی سوریه خبر دادند و تاکید کردند که گزارش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی غرب خواستار تقویت این ارتباطات شده‌اند. زیرا امید رژیم‌های غربی مبنی بر سرنگونی نظام سوریه و تجزیه این کشور از بین رفته است.

این گزارش‌ حاکی است که گروهک‌های تروریستی که پیش از این برای دولت سوریه مشکلی داخلی به شمار می‌رفتند، امروزه به مشکلی داخلی برای کشورهای غربی تبدیل شده است. کشورهایی که خواستار سرنگونی نظام سوریه شده بودند و لذا جادو دامن جادوگر را گرفت و غربی‌ها در چاهی که برای دمشق کنده بودند، افتادند.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...