نسخه چاپی

علت نارضایتی مردم از شركت‌های لیزینگ

مدیر عامل یك شركت لیزینگ خودرو گفت: بدقولی كارخانه‌های خودروساز داخلی در تحویل به موقع خودرو، مهمترین عامل گلایه مشتریان شركت‌های لیزینگ است.

به گزارش نما، سید حمید رضا حسینی با اشاره به ایجاد قارچ‌گونه شرکت‌های لیزینگ نامعتبر، اظهار داشت: تنها هدف‌ این شرکت‌ها سوء استفاده از فرصت‌های پیش آمده برای کسب درآمدهای نامشروع از متقاضیان خرید اقساطی خودرو است.

وی معتقد است عملکرد این گونه شرکت‌ها اعتبار شرکت‌های معتبر را دچار خدشه می‌کند و به مرور زمان بی‌اعتمادی نسبت به این صنف به وجود می‌آورد.

حسینی تصریح کرد: از دیگر مشکلاتی که شرکت‌های لیزینگی معتبر با آن درگیرند، عدم تأمین خودروهای داخلی توسط کارخانه‌های تولید داخل است.

وی، بدقولی کارخانه‌های خودروساز داخلی در تحویل به موقع سبدهای خرید را مهمترین عامل گلایه مشتریان متقاضی این خودروها از شرکت‌های لیزینگ عنوان کرد و گفت: عمده متقاضیان از روند فعالیت خودروسازان و کاهش تولیدات مطلع هستند و با درک متقابل شرایط موجود صبوری کرده و شرایط شرکت را درک می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نگین خودرو آفتاب معترف شد ۷۰ درصد از خودروهایی که تا به امروز به صورت اقساطی فروخته، با تأخیر در اختیار مشتریان قرار داده است که بخش اعظمی از این تأخیرها مربوط به سال‌های ۹۱ و ۹۲ می‌شود، سال‌هایی که با کاهش چشمگیر تولیدات داخلی مواجه بودیم.

وی به فارس گفت: طی سال‌های گذشته ۴۷۵۰ دستگاه خودرو توسط این شرکت در اختیار متقاضیان خرید اقساطی خودرو قرار گرفته که ۷۰ درصد این خودروها تولید کارخانه‌های داخلی بوده‌اند.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...