نسخه چاپی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به طوفان روز گذشته:

شهرداری ملزم به پرداخت خسارت است

رئیس شورای شهر تهران در خصوص بیمه مسئولیت در حوادث غیرمترقبه، اظهار داشت:‌ این بیمه در گذشته نیز بوده است و شهرداری تهران ملزم به اجرای آن در برابر پرداخت خسارت به شهروندان است.

به گزارش نما به نقل از فارس، رحمت‌الله حافظی در ادامه شصت و نهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وقوع طوفان روز گذشته در تهران، اظهار داشت: ‌اتفاقات دیروز به حدی پیش‌بینی نشده بود که حتی در یکی از ادارات آموزش و پرورش در یکی از مناطق تهران دکل مخابراتی بوده که به دلیل طوفان این دکل کنده و از روی ساختمان به درون خیابان آویزان شده بود.

وی تصریح کرد: قطعا حادثه روز گذشته اتفاق عادی نبوده ضمن اینکه باید در آینده اطلاع‌رسانی دقیقی در این زمینه از سوی مسئولان مربوطه صورت گیرد.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران در ادامه جلسه با اشاره به اینکه طوفان روز گذشته توفان غافلگیرانه‌ای در تهران بود، اظهار داشت: انتظار می‌رفت که سازمان آتش نشانی در این زمینه بهتر اطلاع‌رسانی کند.

وی تصریح کرد:‌ بر اساس آخرین آماری که صبح امروز به دست بنده رسیده است 5 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند که جا دارد شهرداری تهران اقدامات قانونی را در حوزه بیمه حوادث مترقبه برای این افراد انجام بدهد.

مسجد جامعی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران از امروز تا فردا به صورت آماده‌باش در شهر تهران خواهد بود چرا که احتمال وقوع طوفان بر اساس اعلام هواشناسی وجود دارد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص بیمه مسئولیت در حوادث غیرمترقبه، اظهار داشت:‌ این بیمه در گذشته نیز بوده است و شهرداری تهران نیز ملزم به اجرای آن در برابر پرداخت خسارت به شهروندان است.

وی افزود: چنین حادثه‌ای را در تهران با این شدت و سرعت یاد نداریم و امیدواریم این هوشیاری در آینده برای مسئولان در قبال حوادث اینگونه صورت گیرد.

مسجدجامعی در ادامه این جلسه با اشاره به تغییر ادبیات مسئولان مدیریت شهری در قبال خسارت و جان باختن شهروندان، گفت:‌ خوشبختانه ادبیات مسئولان شهری در این حادثه با حادثه آتش‌نشانی در ساختمان جمهوری تغییر پیدا کرده است و دیگر از اینگونه کلمات که تقدیر الهی بود خبری نیست.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...