نسخه چاپی

حضور 26 میهمان خارجی در یادبود امام(ره)

همزمان با سالگرد عروج ملكوتی بینانگذار جمهوری اسلامی ایران به همت و تلاش رایزنی‌های فرهنگی كشورمان، میهمانان خارجی از 26 كشور در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شركت می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) میهمانان خارجی از 26 کشور شرکت می‌کنند. این میهمانان از کشورها و شهرهای جهان از جمله ژاپن، قزاقستان، اسلام آباد، اندونزی، آنکارا، بمبئی، بنگلادش، تایلند، حیدر آباد، کابل، کراچی، لاهور، هرات، شانگهای، جلال آباد، اتیوپی، سنگال، سودان، عمان، کویت، نیجریه، الجزایر، ایتالیا، بلگراد، سوئد و نیویورک در کشورمان حضور پیدا کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مراسم ارتحال امام خمینی(ره) هر ساله با حضور مقام معظم رهبری، خانواده حضرت امام(ره)، مقامات لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم برگزاری می‌شود، امسال نیز با تمهیداتی که شده، قرار است باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

همچنین مراسم ویژه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و سالروز واقعه پانزده خرداد با حمایت و مشارکت رایزنی‌های فرهنگی ایران در خارج از کشور نیز برگزار می‌شود.

منبع: فارس

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...