نسخه چاپی

پول‌های اختلاس شده بازگردانده شد

رییس سازمان بازرسی گفت: اگر یك فساد مالی صورت می‌گیرد، مدام با سیاه‌نمایی آن را از تریبون‌های مختلف مطرح می‌كنند. در حالی كه نهادهای نظارتی بدون جنجال آن را كشف كرده و متهمان نیز محاكمه شدند.

ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی برای گذر از مقطع حساس وسرنوشت ساز کنونی است اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، تکمیل‌کننده فرایند مردمسالاری و طرح های نظام در سطوح اقتصادی، فرهنگی و مهندسی، علمی و کاربردی، توسعه صنعت و کار، افزایش تولیدات داخلی و کشاورزی و اشتغال است.

به گزارش پارس، وی افزود: مسئولان و مدیران بایستی توجه داشته باشند که با اجرای دقیق مفاد اقتصاد مقاومتی، می توان شاهد انقلابی عظیم در عرصه‌های مختلف از جمله در عرصه اقتصاد جهانی باشیم.

وی یادآور شد: استکبار جهانی، اقتصاد و معیشت مردم را نشانه گرفته است. سیستم رسانه ای و جنگ نرم آنها با شایعه‌ پراکنی و اعتمادسوزی در جامعه به دنبال جو بدبینی هستند.

وی اضافه کرد: اگر یک فساد مالی صورت می‌گیرد، مدام با سیاه‌نمایی آن را از تریبون‌های مختلف مطرح می‌کنند. در حالی که خود نظام و سازمان بازرسی، نهادهای نظارتی بدون جنجال و جو‌سازی آن را کشف کرده و متهمان نیز با مستندات کافی در دستگاه قضا محاکمه شدند. پول‌های اختلاس شده نیز به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی با اشاره به هجمه دشمنان علیه انقلاب اسلامی به«پارس» گفت: دشمن در گذشته جنگ سخت را علیه انقلاب اسلامی در دستور کار داشت، اما اکنون جنگ نرم را که مقابله با آن دشوار‌تر از جنگ سخت است، در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم در این جنگ استکبار جهانی به سراغ سنگر‌های معنوی و اقتصادی می‌رود تا آن‌ها را منهدم کند.

وی خاطرنشان ساخت: یکی از توطئه‌های دشمن در جنگ نرم گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای است. در حال حاضر بیش از 6 هزار کانال در ایران قابل دریافت است. همچنین 31 ماهواره به‌طور مستقیم برای ایران برنامه پخش می‌کند. فقط ماهواره هاتبرد حدود 2700 شبکه دارد که 143 شبکه تلویزیونی مستقیماً علیه نظام به زبان فارسی برنامه پخش می‌کند.

وی افزود: اکنون آسیب‌های نوپدیدی به وجود آمده از قبیل اینترنت و فضای مجازی، عرفان‌های دروغین که ثمره آسیب محوری جنگ نرم است. همین طور بحران هویت از آسیب‌هایی است که جنگ نرم ایجاد می‌کند و روی آن مانور هم می‌دهد. درحال حاضر شبکه‌های ماهواره‌ای برای تخریب جوانان و فروپاشی بنیان خانواده‌ها برنامه‌های مبتذل پخش می‌کنند.

وی با اشاره به شیوه‌های جنگ نرم و تاثیر آن بر جوانان (دختران و پسران) و همچنین خانواده‌ها با ایجاد هیجان‌های کاذب به«پارس» گفت: مدیریت احساسات یک جامعه را به دست می‌گیرند، بطور مثال یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای با برگزاری یک مسابقه با جایزه‌های وسوسه کننده و پخش مجموعه‌های به اصطلاح سرگرم‌کننده و خانوادگی بدون محتوا برای آن‌ها هیجان‌سازی کرده و آنان را به دلخواه خود مدیریت می‌کند. از این طریق کانون خانواده‌های بسیاری با پیگیری این‌گونه برنامه‌های فاقد ارزش معنوی، علمی و فرهنگی متلاشی می‌شود و جوانانی برای رسیدن به آرزوهای موهوم به تباهی کشیده می‌شوند.

وی افزود: البته جنگ نرم تضادآفرین نیز هست. این جنگ در جوامع هدف ایجاد می‌کند و اگر تضادی وجود دارد آن را بزرگ جلوه می‌دهد؛ یعنی کافی است در مجلس شورای اسلامی دو نفر در مورد موضوعی با هم تضاد کلامی پیدا کنند، این طبیعی است، چرا که اختلاف سلیقه در هر مسأله‌ای وجود دارد ، ولی آن‌ها آن را بزرگ جلوه می‌دهند و تضاد شدید تصنعی ایجاد می‌کنند و از طرف دیگر از آدم‌هایی از که خودشان در نظر گرفته‌اند و با آن‌ها هم کلام هستند، به عنوان کارشناس استفاده می‌کنند.

۱۳۹۳/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...