نسخه چاپی

هوای بازگشت به میادین در سر بكهام

كاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس اعتراف كرد به بازگشت دوباره به میادین فوتبال و خارج شدن از دوران بازنشستگی فكر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، دیوید بکهام، ستاره پیشین تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که در نظر دارد یک باشگاه فوتبال جدید در شهر میامی آمریکا تاسیس کند، گفت وسوسه شده که دوباره به مستطیل سبز برگردد.

بکهام 39 ساله که در ماه می سال گذشته در تیم پاری‌سن‌ژرمن بازنشسته شد به شبکه BBC گفت: این روزها وقتی به تماشای یک بازی بسکتبال می‌روم و می‌بینم که ورزشکاران در چه سن و سالی در اوج بازی می‌کنند به فکر فرو می‌روم و وسوسه می‌شوم که دوباره به دنیای فوتبال برگردم.

بکهام افزود: گاهی اوقات در فکر فکر می‌روم و از خود می‌پرسم آیا دوباره می‌توانم بازی کنم؟ آیا می‌توانم برگردم؟ آیا امکان دارد از بازنشستگی خارج و دوباره پا به توپ شوم؟

اظهارات جدید بکهام این احتمال که او در تیم تحت مالکیت خود دوباره پا به توپ شود را افزایش داده است، اتفاقی که مسلماً به نفع لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) خواهد بود.

شهرت MLS روز دوشنبه هفته جاری با انتشار خبر پیوستن داوید ویا به تیم تازه تاسیس نیویورک سیتی افزایش پیدا کرد و این در حالی است که گفته می‌شود ستارگان دیگری همچون کاکا و روبینیو برزیلی هم در آستانه پیوستن به تیم اورلاندو سیتی هستند.

بکهام تا کنون قهرمانی در لیگ 4 کشور مختلف را تجربه کرده و 115 بار هم برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته است.

۱۳۹۳/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...