نسخه چاپی

برگزاری مراسم توسل برای بهبودی آیت‌الله مهدوی‌كنی

دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) برای بهبودی كامل آیت‌الله مهدوی‌كنی، بعد از نماز مغرب و عشا مراسم دعای توسل برگزار خواهند كرد.

به گزارش نما ، پیرو انتشار خبر به کما رفتن آیت الله مهدوی کنی، دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) مراسم دعای توسلی به منظور دعا برای بازگشت سلامتی ایشان برگزار می کنند. این مراسم امشب بعد از نماز عشا در مسجد این دانشگاه برگزار خواهد شد.
همچنین تقوی معاون دانشجویی دانشگاه امام صادق در گفت و گو با مشرق گفت: دانشجویان دانشگاه امام صادق علیه السلام هم اکنون برای بهبودی کامل آیت الله آقای مهدوی کنی دعال توسل برگزار کردند.

حوالی ساعت 15 بعد از ظهر امروز(چهارشنبه)، آیت‌الله مهدوی‌کنی در شرایطی که از مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر بازگشته و درحال استراحت بودند، دچار عارضه حمله قلبی شده و پس از آن به حالت کما رفتند.

ابراهیم انصاریان، رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی‌کنی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن تایید حمله قلبی به آیت‌الله مهدوی کنی در ساعت 15 امروز، گفت:پس از این حمله قلبی ایشان که دچار افت فشار شده بودند، در بیمارستان بستری و تحت مداوا و آنژیو قرار گرفتند.
وی افزود: به لطف خداوند و با تلاش‌های کادر پزشکی الحمدلله وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی رو به بهبودی است.
به گفته انصاریان،‌ پزشکان اعلام کرده اند: خوشبختانه درمان جواب داده و انشاءالله با عنایت خداوند و دعای خیر مردم بهبودی حاصل شود.

۱۳۹۳/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...