نسخه چاپی

احتمال غیبت رونالدو در جام جهانی

تداوم مصدومیت دارنده توپ طلای ۲۰۱۳، احتمال عدم حضور او در تركیب تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را افزایش داده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تداوم مصدومیت دارنده توپ طلای ۲۰۱۳، احتمال عدم حضور او در ترکیب تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را افزایش داده است.

اتحادیه فوتبال پرتغال اعلام کرد که کریستیانو رونالدو هنوز از درد ران پا رنج می‌برد و آن طور که باید و شاید برای حضور در جام جهانی 2014 آماده نیست.

رونالدو به دلیل مصدومیتی که در مقطع پایانی فصل اخیر لالیگا به آن دچار شد و چند هفته‌ای هم خانه‌نشین بود، نتوانست ملی‌پوشان کشورش را در بازی تدارکاتی اخیر برابر یونان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت همراهی کند تا آسیب دیدگی او تشدید نشود با این حال هنوز وضعیت او برای حضور در جام جهانی مطلوب نیست به خصوص که اخیراً در جریان تمرینات تیم ملی پرتغال دوباره دچار مصدومیت شده است.

اتحادیه فوتبال پرتغال اعلام کرده که رونالدو در پای چپ دچار التهاب تاندون شده است و تمرینات جداگانه را برای کسب مجدد آمادگی خود شروع کرده است. این در حالی است که 3 بازیکن دیگر از جمع شاگردان پائولو بنتو،‌ په‌په، رائول میرلس و بتو نیز روی فرم نیستند.

نانی، هافبک تیم ملی پرتغال اما وضعیت بهترین بازیکن ارغوانی‌پوشان را نگران‌کننده نمی‌داند. وی درباره وضعیت هم‌تیمی پیشین خود در منچستریونایتد گفت: به نظر من وضعیت رونالدو نگران کننده نیست. او رو به پیشرفت است و نگرانی درباره این موضوع ندارد. ما هم امیدواریم که رونالدو به اندازه کافی برای بازی و کمک به تیم آماده شود.

نانی افزود: به هر دلیلی اگر رونالدو نتوانست به جام جهانی برسد، کسی که جای او را می‌گیرد باید مطمئن باشد که می‌تواند از پس انجام وظایفش بر‌آید. بازیکنان تیم ملی پرتغال همه خوشحال هستند و مطمئن از توانایی‌‌های خود. امیدوارم که جام جهانی فرصتی برای ارائه یک عملکرد خوب از سوی ما باشد.

پرتغال در گروه F جام جهانی با تیم‌‌های آلمان، غنا و آمریکا همگروه است.

۱۳۹۳/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...