نسخه چاپی

۵۱ كشته در حمله گسترده «داعش» به سامرا

حمله صبح امروز عناصر داعش به شهر سامرا تاكنون به كشته شدن ۵۱ نیروی امنیتی منجر شده است اما ارتش عراق موفق شد حمله به حرم امامان عسكری(ع) را خنثی كند.

به گزارش نما ، فارس به نقل از خبرگزاری عراقی «الاخباریة» نوشت: از ساعت 4 بامداد امروز، شهر سامرا شاهد درگیری مسلحانه تروریست‌های گروه موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام»(داعش) با نیروهای امنیتی است. به نظر می رسد که تروریست‌ها قصد داشتند به مرقد امامان عسگری حمله کنند که تاکنون موفق نشده‌اند و نیروهای امنیتی این حمله تروریستی را خنثی کرده‌اند.

51 نیروی امنیتی کشته شدند

یک مقام آگاه امنیتی عراق در این‌باره گفت که درگیری‌های مسلحانه‌ای که میان افراد مسلح و نیروهای امنیتی عراق در شهر سامرا از صبح امروز روی داد تاکنون به کشته شدن 51 نیروی ارتش و پلیس در سامرا منجر شده است و درگیری‌ها تا زمان تنظیم این خبر همچنان ادامه دارد.

برخی منابع اعلام می‌کنند که افراد مسلح ساختمان‌های دولتی در این شهر را به کنترل خود درآورده‌اند.

۵ محله سامرا در کنترل داعش

خبرگزاری کل‌العراق نیز نوشت: عناصر داعش ۵ محله شهر سامرا را تحت کنترل خود درآورده‌اند و گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها توانسته‌اند دانشگاه سامرا را اشغال کنند.

اعلام حکومت نظامی و آماده باش در سامرا

نیروهای امنیتی عراق در پی حمله همه جانبه داعش به سامرا در استان «صلاح‌الدین» در این شهر حکومت نظامی اعلام کردند و تمامی راه‌های منتهی به مرقد دو امام عسکری (ع) را بستند.

پلیس استان صلاح‌الدین اعلام کرد که تمامی نیروهای امنیتی به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

۱۳۹۳/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...