نسخه چاپی

چالوس یك طرفه می‌شود

رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا با تأكید بر این‌كه با توجه به افزایش سفر در جاده‌های چالوس‌ و هراز، محدودیت تردد كامیون‌ها اعمال می‌شود، از عبور و مرور پر حجم ولی روان خودروها در این مسیر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به رو به اتمام بودن تعطیلات، از یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز در بعد از ظهر روز جمعه و ادامه آن تا بامداد روز شنبه خبر دادسرهنگ محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم‌،‌ با اشاره به ترافیک پرحجم خودروها در جاده‌های چالوس‌،‌ هراز و فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به تعطیلات چند روزه و افزایش حجم سفر هموطنان،‌ مأموران پلیس راهور ناجا بار ترافیکی در جاده چالوس در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم ولی روان گزارش کرده‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تأکید بر این‌که با توجه به افزایش سفر در جاده‌های چالوس‌ و هراز، محدودیت تردد کامیون‌ها اعمال می‌شود، از عبور و مرور پر حجم ولی روان خودروها در این مسیر خبر داد.

وی همچنین با اشاره به یکطرفه شدن جاده‌ چالوس و هراز از جمعه اظهار داشت: با توجه به اتمام تعطیلات و بازگشت مسافران به سمت تهران،‌ از ساعت ۱۲ ظهر تردد خودروها از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه تردد خودروها در جاده چالوس از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

حمیدی در پایان با بیان این‌که در مسیر هراز نیز از ساعت ۱۳ جمعه تردد خودروها از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع است, گفت: در مسیر هراز نیز تردد خودروها از ساعت ۱۵ روز جمعه به سمت رودهن به صورت یکطرفه انجام خواهد شد و این محدودیت تردد تا ساعت ۲ بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.

۱۳۹۳/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...