نسخه چاپی

هیات پارلمانی ایران با اسد دیدار كرد

هیات پارلمانی ایران كه به منظور نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری سوریه به دمشق سفر كرده است، ظهر امروز (پنجشنبه) با بشار اسد رییس جمهوری این كشور دیدار كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای نظارت برای انتخابات سوریه به این کشور سفر کرده است .

بروجردی ریاست هیات پارلمانی کشورهای دوست سوریه را نیز بر عهده دارد.

هیات پارلمانی کشورهای دوست سوریه روز سوم ژوئن با حضور در پای صندوق های انتخاباتی از نزدیک روند انتخابات را مورد بازدید قرار دادند.

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، زیمبابوه، اوگاندا، فیلیپین، بولیوی،ونزولا، تاجیکستان بعد از دومین اجلاس کشورهای دوست سوریه در تهران، دعوت رییس مجلس سوریه برای بازدید از انتخابات در این کشور را اجابت کردند.

بشار اسد که از سال 2000 میلادی رییس جمهور سوریه است، در انتخابات روز 13 خرداد این کشور توانست با کسب 88.7 درصد آرا معادل 10 میلیون و 319 هزار و 703 رای بار دیگر برای یک دوره هفت ساله دیگر پیروز انتخابات شود.

در این انتخابات حسان النوری با 500 هزار و 279 رای (3.8 درصد) نفر دوم و ماهر عبدالحفیظ حجار با 372 هزار و 301 رای (3.2 درصد) نفر سوم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه شدند.

۱۳۹۳/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...