نسخه چاپی

علماي بحرين:

بحرین فروشی نیست

در این پیام آمده است: بحرین به هیچ وجه فروشی نیست و چانه زنی در این مورد را به شدت رد می كنیم و اطمینان داریم مسوولان كشور در برابر ملتی كه عاشق وطن هستند و با اخلاص از آن دفاع می كنند، شكست خواهند خورد.

شورای اسلامی علمای بحرین با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن طرح الحاق بحرین به عربستان خطاب به رژیم آل خلیفه اعلام کرد: بحرین به هیچ وجه فروشی نیست و چانه زنی در این مورد را به شدت رد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت شورای اسلامی علما، علمای شیعه این کشور با صدور بیانیه ای، طرح الحاق بحرین به عربستان را به شدت محکوم و از توطئه آل خلیفه علیه علما به شدت انتقاد کرد.

در این پیام آمده است: بحرین به هیچ وجه فروشی نیست و چانه زنی در این مورد را به شدت رد می کنیم و اطمینان داریم مسوولان کشور در برابر ملتی که عاشق وطن هستند و با اخلاص از آن دفاع می کنند، شکست خواهند خورد.

شورای اسلامی علما با محکومیت مجدد هتاکی به رهبر شیعیان بحرین، افزود: مردم بار دیگر موضع گیری کرده وحمایت و دفاع از کشور و فرزندان این وطن که در زندان بسر می برند و همچنین علامه مجاهد آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم را فریاد می زنند.

علمای شیعه بحرین، برگزاری تظاهرات محکومیت با الحاق بحرین به عربستان و هتاکی به شیخ عیسی قاسم را خواستار شده و تصریح کردند: شورای اسلامی علمای و همه اعضا و منتسبان به آن از ملت می خواهند در تظاهرات مردمی که با عنوان «لبیک یا وطنی» در روز جمعه آینده برگزار می شود، حضور یابند.

این تظاهرات قرار است عصر روز جمعه از میدان الشاخوره تا منطقه دراز برگزار شود.

علما، سیاستمداران، شخصیت های برجسته و جمعیت های مختلف، حمایت خود را از برگزاری این تظاهرات اعلام کرده و از مردم خواستند به صورت گسترده در این تظاهرات شرکت کنند.

گفتنی است مقامات آل سعود که از سرنگونی نظام فاسد آل خلیفه و سرایت بیداری اسلامی و انقلاب های مردمی به کشور خود به شدت واهمه دارند، درصدد هستند بحرین را به عربستان ملحق سازند تا از سرنگونی آل خلیفه جلوگیری کنند.

درخواست عربستان برای الحاق بحرین در نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به نتیجه نرسید و مقرر شد این موضوع پس از بحث و بررسی های مجدد به رای گیری گذاشته شود.

۱۳۹۱/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...