نسخه چاپی

اعتراض ایران به میزبانی برزیل

عکس خبري -اعتراض ايران به ميزباني برزيل

سرپرست تیم ملی والیبال ایران به میزبانی برزیل در لیگ جهانی اعتراض كرد.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه پریمیلری اینکواری و نشست فنی عمومی دو مسابقه ایران و برزیل در لیگ جهانی 2014 پنجشنبه شب به وقت محلی در هتل محل اقامت دو تیم برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مسئولان تیم های ایران و برزیل برگزار شد رنگ پیراهن های دو تیم در دو مسابقه روزهای جمعه و شنبه نیز مشخص شد.

بر این اساس برزیل در هر دو مسابقه با پیراهن های زرد به میدان می رود و ایران در مسابقه اول با لباس سفید و در مسابقه دوم با لباس قرمز بازی می کند.

در جلسه پریمیلری اینکواری این مسابقه نیز امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران اعتراض خود را به نحوه میزبانی برزیل به نماینده فدراسیون بین المللی اعلام کرد.







پخش شدن اعضای تیم ایران در طبقات مختلف هتل، عدم اختصاص رستوران اختصاصی برای تیم ملی ایران، برنامه ریزی برای تمرین بدنسازی ایران در سالن عمومی و مشکل در حمل و نقل تیم ملی ایران به سالن تمرین و معطلی هر روزه برای بازشدن درهای سالن توسط نگهبانان از جمله مواردی بود که سرپرست تیم ملی ایران به آن اعتراض کرد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ جهانی در برزیل نیز برخی از این موارد را پذیرفت و علت مشکلات پیش آمده در هتل را بالا بودن تعداد مسافرین در سائوپائولو به دلیل نزدیکی به جام جهانی فوتبال عنوان کرد.

۱۳۹۳/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...