نسخه چاپی

تحصن ۳۳ ساله یك زن برابر كاخ سفید + تصویر

عکس خبري -تحصن ?? ساله يک زن برابر کاخ سفيد + تصوير

این زن از هیجده سالگی از اسپانیا به آمریكا مهاجرت كرد و با خود عهد بسته است برای آزادی و عدالت تلاش كند. پلیس آمریكا بارها برای این زن مشكل ایجاد كرده است اما او همچنان به تحصن خود ادامه می دهد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، یک زن اسپانیایی سی و سه سال است در اعتراض به گسترش سلاحهای هسته ای در برابر کاخ سفید تحصن کرده است.

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیاالیوم، «کونسپسیون پیشوتو» سی و سه سال است که با برپایی چادر، در برابر کاخ سفید تحصن کرده است. تحصن این زن آمریکایی هم در اعتراض به گسترش سلاحهای هسته ای و هم در اعتراض به تجاوزات اسرائیل در حق فلسطینیان است.

این در حالی است که در طول این سی و سه سال، آمریکا روسای جمهور متعددی داشته اما سیاست آن تغییر نکرده است. البته هر روز دهها گردشگر هنگام بازدید از کاخ سفید با این زن و نوشته های اعتراضی او روی پارچه روبرو می شوند.

کونسپسیون پیشوتو می گوید چرا اسرائیل به معاهده منع و گسترش سلاحهای هسته ای پایبند نیست و در عین حال برخوردای اسرائیل از سلاح هسته ای خطری برای جهان است. وی افزود این در حالی است که آمریکاییها هر سال کمک مالی مشخصی به اسرائیل می دهند و به اشغالگری اسرائیل مشروعیت می بخشند. این زن از هیجده سالگی از اسپانیا به آمریکا مهاجرت کرد و با خود عهد بسته است برای آزادی و عدالت تلاش کند. پلیس آمریکا بارها برای این زن مشکل ایجاد کرده است اما او همچنان به تحصن خود ادامه می دهد.

۱۳۹۳/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...