نسخه چاپی

آیت‌الله مهدوی‌ دچار آسیب جدی مغزی شد

رئیس تیم پزشكان آیت الله مهدوی كنی در ادامه این گفتگو افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد كه آیت الله مهدوی كنی دچار آسیب جدی مغزی شده‌اند و از لحاظ پزشكی ایشان امید بازگشتشان كم است.

به گزارش نما به نقل از نسیم،‌ دکتر فضل الله صفی رئیس تیم پزشکان آیت الله مهدوی کنی با بیان اینکه تمام کارهای پزشکی که باید تا به امروز بروری آیت الله مهدوی کنی صورت می‌گرفته دقیقا از سوی تیم پزشکی انجام شده است اظهار داشت: در جلسه تیم پزشکی با معاون اول رئیس جمهور وزیر بهداشت و بیت آیت الله مدوی کنی تمام کارها بررسی شد.

وی افزود برای ارزیابی اینکه مغز ایشان صدمه نخورده باشد و اینکه ایشان به علت داروی های بیهوشی به کما رفته‌اند یا خیر، داروهای بیهوشی را قطع کرده ایم.

دکتر فضل الله صفی گفت: زمانی که سکته قلبی صورت میگیرد یک وقفه ای در خون رسانی به مغز صورت میگیرد که در بعضی از بیماران باعث آسیب جدی به مغز می شود و برخی هم دچار این آسیب نمی شوند.

رئیس تیم پزشکان آیت الله مهدوی کنی در ادامه این گفتگو افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که آیت الله مهدوی کنی دچار آسیب جدی مغزی شده‌اند و از لحاظ پزشکی ایشان امید بازگشتشان کم است.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه نتیجه قطع کردن داروهای بیهوشی و وضعیت مغزی آیت الله مهدوی کنی چه زمانی اعلام خواهد شد گفت: تا زمانی که نتیجه قطعی نگیریم باید صبر کنیم و ممکن است ایشان چند روز دیگر هم در بیمارستان حضور داشته باشند.

۱۳۹۳/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...