نسخه چاپی

كنسرت فرح پهلوی با هماهنگی یك ساواكی!

مفسر سیاسی شبكه ماهواره ای "اندیشه" (Andisheh.tv) به دعوت مدیر تلویزیون "ایران فردا" (Iran.e.Farda) از بیوه پهلوی برای رهبری اپوزیسیون خارج از كشور واكنش نشان داد و شدیدا از این حركت انتقاد كرد.


مفسر سیاسی شبکه ماهواره ای "اندیشه" (Andisheh.tv) به دعوت مدیر تلویزیون "ایران فردا" (Iran.e.Farda) از بیوه پهلوی برای رهبری اپوزیسیون خارج از کشور واکنش نشان داد و شدیدا از این حرکت انتقاد کرد.
"مانوک خدابخشیان" با اشاره به سوابق "علیرضا نوری زاده" اظهار داشت: «اینها دیگر کهنه شده اند. آقای نوری زاده یکدفعه یادش آمده که مقاله بنویسد برای دفاع و دعوت از فرح پهلوی؟! نوری زاده بیشتر از من در بازی های سیاسی بوده است. او هم با ساواک همکاری کرده، هم با اصلاح طلبان کار کرده، الان هم که با اعراب همکاری می کند.»
مفسر سیاسی شبکه اندیشه ادامه داد: «این آقا یک روز کنفرانس برپا می کند، یک روز با "سردار مدحی" می آید، حالا هم تصمیم گرفته از فرح پهلوی درخواست کند که به میدان بیاید و نقش مادر ملت را بازی کند! البته نوری زاده خودش خوب می داند که یکی مثل فرح پهلوی نمی تواند در عرض یک شب بیاید به صحنه و "کنسرت سیاسی" اجرا کند.»
خدابخشیان سپس به راه اندازی کمپین کشف حجاب توسط "مسیح علی نژاد" گریز زد و گفت: «یک دخترک نیم وجبی آمده و یکسری کارهایی در فیسبوک انجام داده است. الآن سؤال همه این است که این خانم چکاره است که این کارها را انجام می دهد؟»

۱۳۹۳/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...