نسخه چاپی

شاخه خارج از كشور مشاركت و سازمان مجاهدین به كجا وصل می‌شود؟

مشاركت و مجاهدین، حزب و سازمان‌ منحله‌ای بودند كه پس از انتخابات سال 1388 از سوی محاكم قضایی به دلیل اقدامات علیه امنیت ملی منحل اعلام شده و دفاتر آن‌ها پلمپ گردید.

مشارکت و مجاهدین، حزب و سازمان‌ منحله‌ای بودند که پس از انتخابات سال 1388 از سوی محاکم قضایی به دلیل اقدامات علیه امنیت ملی منحل اعلام شده و دفاتر آن‌ها پلمپ گردید.
برهمین اساس، بسیاری از اعضای احزاب منحله مشارکت و مجاهدین که با عناصر ضد انقلاب رابطه داشته دستگیر شده و بنا به حکم قوه قضائیه، پرونده‌های آنان پس از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه ارسال شد و دادستان عمومی و انقلاب تهران در کیفرخواست خود علاوه بر درخواست مجازات برای اعضای این احزاب، درخواست انحلال حزب مشارکت و مجاهدین را کرد.
تعدادی از عوامل مشارکت و مجاهدین که دست خیانت آن‌ها برملا شده بود، از راه‌های غیر قانونی از کشور گریخته و به حلقه‌های خارج‌نشین ضد انقلاب پیوستند.
بعد از انتقال بخش عمد‌ه‌ای از تشکیلات انجمن منحله روزنامه‌نگاران به خارج از کشور این افراد با سازماندهی تشکیلات خود در اروپا به مرکزیت لندن اقدامات به ظاهر صنفی اما عنکبوتی خود را برای فعالیت علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده و هم اکنون در خارج از کشور اتاق مدیریت رسانه‌ای در سوژه‌های خاص را به عهده گرفت.
از این افراد که به عنوان " شاخه خارجی" یاد می‌شود، به آمریکا، انگلیس، کانادا، فرانسه، هلند و برخی دیگر از کشورهای غربی پناهنده شده و در خدمت اهداف این کشورها فعال شدند و به عنوان کارشناس در اتاق‌های فکر بی‌بی‌سی، رادیو فردا، صدای آمریکا و روزآنلاین سر در آوردند.

۱۳۹۳/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...